Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Pierwszy problem rozwiązany teraz kiedy wsiadam do mojej hydry i mają mnie atakować też crash. Coś nie tak z tymi opcodami na atak nie dokońca je rozumiem.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #HYDRA
0247: request_model #HMYRI
038B: load_requested_models

:start
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @start

02A7: 0@ = create_icon_marker_and_sphere 5 at 2525.4763 -1703.6827 13.3799 

:wmarkerze
wait 10
if
0102: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2525.4763 -1703.6827 13.379 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot
jf @wmarkerze 

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -1348.1216 500.212 18.2344 
00A5: 1@ = create_car #HYDRA at -1313.8171 507.1406 17.8453
0175: set_car 1@ Z_angle_to 268.8175  
00A5: 2@ = create_car #HYDRA at -1364.6808 508.1906 17.8417
0175: set_car 2@ Z_angle_to 268.8175 
00A5: 3@ = create_car #HYDRA at -1422.6284 507.871 17.8433 
0175: set_car 3@ Z_angle_to 268.8175

0129: 4@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 1@ driverseat 
0129: 5@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 2@ driverseat 
0129: 6@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 3@ driverseat 

00A5: 20@ = create_car #HYDRA at -1457.2887 502.5706 17.8767
0175: set_car 20@ Z_angle_to 270.2756

0186: 33@ = create_marker_above_car 20@
0165: set_marker 33@ color_to 1 

:czywsiadl
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 20@ 
jf @czywsiadl

0164: disable_marker 33@ 

0186: 9@ = create_marker_above_car 1@ 
0186: 10@ = create_marker_above_car 2@ 
0186: 11@ = create_marker_above_car 3@ 

070E: hydra 1@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
070E: hydra 2@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
070E: hydra 3@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

wait 10000
0224: set_car 1@ health_to 1000 
0224: set_car 2@ health_to 1000 
0224: set_car 3@ health_to 1000 
0A93: end_custom_thread
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wdarła Ci się literówka w nazwie modelu. Ładujesz go jako:

Kod:
0247: request_model #HMYRI


a potem używasz go jako:

Kod:
0129: 4@ = create_actor_pedtype 23 model #BMYRI in_car 1@ driverseat
0129: 5@ = create_actor_pedtype 23 model #BMYRI in_car 2@ driverseat
0129: 6@ = create_actor_pedtype 23 model #BMYRI in_car 3@ driverseat


Czyli ładujesz #HMYRI, a używasz #BMYRI.

Zmień HMYRI na BMYRI i powinno być dobrze.

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dobra dziekuje chyba muszę iść do okulisty teraz inny problem. Kiedy mają mnie atakować też crash. chyba nie dokonca łapie tenopcod na atak.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
070E: hydra 1@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

Nie znam się na tablicach, ale chyba prościej by było gdybyś zrobił tak:
Kod:
070E: hydra 1@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 2@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 3@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 20@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

Jeśli dobrze Cię zrozumiałem.

Tutaj chyba chodzi o to, że rozkazujesz wykonać coś pojazdowi, który nie istnieje.

MakG - byłem pierwszy :D
A więc jeśli obaj napisaliśmy to samo to unieważnij moje "chyba"

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
1@(20@,2i)

Coś takiego to jest odwołanie do elementu tablicy, a Ty nie używasz takowej w swoim skrypcie. Podmień:

Kod:
1@(20@,2i)
2@(20@,2i)
3@(20@,2i)


na:

Kod:
1@
2@
3@

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki zaraz zobacze hydra 20@ ma być nasza więc ona nas nie atakuje.

A jak zrobić aby one startowały normalnie a nie pionowo? Startują one pionowo, przewracają się i niszczą się. Widziałem kiedys taki skrypt hydry najpierw wystartowały a potem gracza atakowały.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie jestem pewien ale żeby hydra atakował gracza to jest ten opcod
Kod:
070E: hydra 126@(48@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Już za pomocą obcodu ustawiłem aby one miały dysze do przodu. Startują dobrze lecz one prawie wcale nie walczą. Pokręcą się troche raz na ruski rok strzelą i już. W tamtym modzie było to lepsze. W tej misij lepiej walczyły.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Możesz spróbować zwiększyć parametr radius.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wartość radius daj między 50.0 a 100.0. I przy okazji, który opcode służy za ustawianie tych dysz i jaki kąt jest tym poziomym?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
za ustawianie tych dysz i jaki kąt jest tym poziomym?

Kod:
0745: set_hydra 0@ thrust_to_horizontal
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Dzięki. Już nawet nie szukam, ale oprócz horizontal pewnie znajdę też vertical, nie?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Znalazłem ten mod gościu użył coś takiego:
Kod:
0745: set_hydra 1@ thrust_to_horizontal 
0710: plane 1@ follow_actor $PLAYER_ACTOR follow_car -1 radius 70.0 
08A2: set_hydra 1@ attack_with_rockets_car_of_player $PLAYER_ACTOR radius 30.0
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG