Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wyciągnąłem sobie jeden budynek z gta sa, zaimportowałem do tego programu. Potem zapisałem do formatu 3ds i otworzyłem go w SketchUp. Miał mi on głównie służyć jako miara wielkości. Inaczej mówiąc żeby budynek zrobiony prze zemnie w SketchUp nie był za duży ani za mały(miałem właśnie wzorować się na nim). Jednak przy dodawaniu mojego obiektu do gta sa okazało się że i tak budynek zajmuje pół mapy. W wniosek z tego że Zmdeler albo powiększa zaimportowane obiekty albo przy zapisie do formatu 3ds stają się one za duże(przynajmniej tak myślę że jest). Więc co trzeba zrobić żeby on były takie jakie powinny być?
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Do modelu swojego budynku zaimportuj z GTA jakiegoś peda/aktora. Zakładam,że w tym budynku są drzwi, więc zmniejszaj budynek, ale nie peda tak długo dopóki ten będzie wielkości drzwi.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG