Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Może ktoś mnie oświecić o co chodzi z tymi opcodami mającymi w sobie nazwę "corner". Z angielskiego to narożnik, ale na jakiej zasadzie to się tworzy i co to jest dokładnie.

M.in.
Kod:

01a1=6,  actor %1d% sphere %6d% in_rectangle_cornerA %2d% %3d% cornerB %4d% %5d% on_foot


//edit:
Ok, już sam doszedłem jak to się robi ;p
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Zrobię dobule posta, ale napiszę o co w tym corner chodzi :)

Jest to nic innego niż strefa na kształt prostokąta bądź kwadratu gdzie możemy zdeklarować czy gracz znalazł się w tym wyznaczonym terenie. Alternatywa dla

Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point ...


Współrzędne wyznacza się tak:

http://img703.imageshack.us/img703/5954/corners
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
Alternatywa dla

Kod:
Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point ...


Nie do końca taka alternatywa, bo 00EC wyznacza strefę po kole/owalu, nie po prostokącie :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Chodziło mi o alternatywę near_point. Zamiast tego możemy wykorzystać corner'a do ustalenia jakiegoś tam rejonu gdzie ma się znaleźć gracz by coś tam zostało wykonane.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Może też myślę dobrze, może nie 'też', ale ja CornerA mam na kierunku SW, a CornerB na kierunku NE. Ale jakby to Twoje obrócić w odpowiednią stronę to wyjdzie to samo. Pytanie tylko czy GTA to sobie obraca?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Powinno sobie poradzić, ważne w tym jest żeby cornerA i cornerB były po przekątnej.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG