Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-12-06 17:58:52
Może ktoś mnie oświecić o co chodzi z tymi opcodami mającymi w sobie nazwę "corner". Z angielskiego to narożnik, ale na jakiej zasadzie to się tworzy i co to jest dokładnie.
M.in.
Kod:
01a1=6, actor %1d% sphere %6d% in_rectangle_cornerA %2d% %3d% cornerB %4d% %5d% on_foot
//edit:
Ok, już sam doszedłem jak to się robi ;p
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-12-09 15:33:51
Zrobię dobule posta, ale napiszę o co w tym corner chodzi :)
Jest to nic innego niż strefa na kształt prostokąta bądź kwadratu gdzie możemy zdeklarować czy gracz znalazł się w tym wyznaczonym terenie. Alternatywa dla
Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point ...
Współrzędne wyznacza się tak:
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-12-09 16:00:11
Cytat:
Alternatywa dla
Kod:
Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point ...
Nie do końca taka alternatywa, bo 00EC wyznacza strefę po kole/owalu, nie po prostokącie :P
___________________
Moderator
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-12-09 17:10:57
Chodziło mi o alternatywę near_point. Zamiast tego możemy wykorzystać corner'a do ustalenia jakiegoś tam rejonu gdzie ma się znaleźć gracz by coś tam zostało wykonane.
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2010-12-09 20:11:16
Może też myślę dobrze, może nie 'też', ale ja CornerA mam na kierunku SW, a CornerB na kierunku NE. Ale jakby to Twoje obrócić w odpowiednią stronę to wyjdzie to samo. Pytanie tylko czy GTA to sobie obraca?
___________________
Postów:
36
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-12-09 20:53:38
Powinno sobie poradzić, ważne w tym jest żeby cornerA i cornerB były po przekątnej.