Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kto wie jaki jest opcod żeby bot był niezniszczalny. Dokładnie chodzi mi oto że jak np. się strzeli w niego to nie reaguje na pociski.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 


Zgaduje że chodzi ci o to.

___________________

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę się źle zapytałem. Testowałem go już wcześniej i owszem, że się strzela w niego to on nie reaguje. Ale przy tym podnosi ręce do gór jak się mierzy z broni w niego i potem sobie gdzieś idzie.

Dokładnie to mi chodzi o to żeby on cały czasz w stał w miejscu. Nawet jak się w niego wjedzie samochodom to on nie reaguje, nie przewróci się. Da się w ogóle takie coś zrobić>?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj z
Kod:
0575: set_actor 67@ pinned_position 1

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak dodam ten opcod to bot w powietrzu mi siedzi.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To daj przed tym opcodem
Kod:
wait 1000

Aktor zapewne jest tworzony trochę nad ziemią, dlatego zostaje on w powietrzu po zastosowaniu tamtego kodu.

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ok działa. Nie wisi sobie w powietrzu ale postać dalej idzie gdzie chce jak się do niej mierzy z broni a potem idzie gdzie chce.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Dodaj jeszcze:
Kod:
0350: set_actor 2@ maintain_position_when_attacked 1 

___________________
Administrator
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Od razu mówię że nawet po 0350 aktor podniesie ręce do góry. Nie jestem pewien, ale może to coś da :-)
Kod:
05B9: AS_actor 1@ stay_idle -1 ms 

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Najlepiej ustawić Decision Maker aktora na Blank, czyli 0 - wtedy gość będzie całkowicie głuchy na wszystko, nie podniesie rąk ani nic.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Decision Maker

W tym momencie nie bardzo wiem o co ci chodzi. Mógł byś podać o który opcod ci chodzi jeżeli to o opcod w ogóle chodzi?

//edit, chyba znalazłem opcoda o którego ci chodzi i jak by ktoś kiedyś potrzebował to go daje po niżej.

Kod:
060B: set_actor $aktor_1 decision_maker_to 32


boć co bądź gostek nie podnosi rąk jak się go doda :).
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To nie za bardzo się ustawia w ten sposób. Poradnik do tego masz tutaj:

http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=277

Tak, GTAG jest kopalnią wiedzy o bardziej zaawansowanych rzeczach :)

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG