Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-23 11:17:36
Kto wie jaki jest opcod żeby bot był niezniszczalny. Dokładnie chodzi mi oto że jak np. się strzeli w niego to nie reaguje na pociski.
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2010-10-23 11:39:31
Kod:
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
Zgaduje że chodzi ci o to.
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-23 17:30:22
Trochę się źle zapytałem. Testowałem go już wcześniej i owszem, że się strzela w niego to on nie reaguje. Ale przy tym podnosi ręce do gór jak się mierzy z broni w niego i potem sobie gdzieś idzie.
Dokładnie to mi chodzi o to żeby on cały czasz w stał w miejscu. Nawet jak się w niego wjedzie samochodom to on nie reaguje, nie przewróci się. Da się w ogóle takie coś zrobić>?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-23 20:08:45
Spróbuj z
Kod:
0575: set_actor 67@ pinned_position 1
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-23 21:25:36
Jak dodam ten opcod to bot w powietrzu mi siedzi.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-24 15:22:20
To daj przed tym opcodem
Kod:
wait 1000
Aktor zapewne jest tworzony trochę nad ziemią, dlatego zostaje on w powietrzu po zastosowaniu tamtego kodu.
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-24 20:59:45
Ok działa. Nie wisi sobie w powietrzu ale postać dalej idzie gdzie chce jak się do niej mierzy z broni a potem idzie gdzie chce.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-24 23:31:18
Dodaj jeszcze:
Kod:
0350: set_actor 2@ maintain_position_when_attacked 1
___________________
Administrator
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2010-11-16 17:18:39
Od razu mówię że nawet po 0350 aktor podniesie ręce do góry. Nie jestem pewien, ale może to coś da :-)
Kod:
05B9: AS_actor 1@ stay_idle -1 ms
___________________
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-16 21:51:01
Najlepiej ustawić Decision Maker aktora na Blank, czyli 0 - wtedy gość będzie całkowicie głuchy na wszystko, nie podniesie rąk ani nic.
___________________
Moderator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-18 01:16:45
Cytat:
Decision Maker
W tym momencie nie bardzo wiem o co ci chodzi. Mógł byś podać o który opcod ci chodzi jeżeli to o opcod w ogóle chodzi?
//edit, chyba znalazłem opcoda o którego ci chodzi i jak by ktoś kiedyś potrzebował to go daje po niżej.
Kod:
060B: set_actor $aktor_1 decision_maker_to 32
boć co bądź gostek nie podnosi rąk jak się go doda :).
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-18 16:01:12
To nie za bardzo się ustawia w ten sposób. Poradnik do tego masz tutaj:
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=277
Tak, GTAG jest kopalnią wiedzy o bardziej zaawansowanych rzeczach :)
___________________
Moderator