Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Mam pytanie. Czy da się zrobić bramę. Jak do niej podejdę lub podjadę samochodem to się otwiera. Coś jak ta na lotnisku.
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
Cleo/SCM
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
da się
Kod:
1@ = 0.0 // pozycja x
2@ = 0.0 // pozycja y
3@ = 0.0 // pozycja z
Object.Create($BRAMA, #MODEL, 1@, 2@, 3@)
:petla
wait 10
if and
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1@ 2@ radius 10.0 10.0
1@ > 5.0 // 1. to maksymalna pozycja bramy w której jest otwarta
2@ > 6.0 // 2. przeczytaj komentarz 3.
jf @petla2

1@ += 1.0  // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod
2@ += 1.0  // 4. możesz regulować szybkość otwierania się bramy zmieniajac 1.0 na inna liczbe

01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@

:petla2
wait 0
if
1@ < 0.0  // usun jedno z dwoch wierszy
2@ < 0.0
jf @petla

1@ += -1.0
2@ += -1.0

01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@
jump @petla

sory ze troche nieczytelne :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
1@ += 1.0 // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod


Chce aby otwierała się wschód-zachód. Czyli który kod mam usunąć?


A i skąd mogę wziąć modele? Czy bramą może być każda rzecz?
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
2@ > 6.0

2@ += 1.0

i

2@ < 0.0

i jeszcze

2@ += -1.0

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Weź mi napisz gotowy kod. Sam wybierz kordy i co ma być bramą, ja se później zmienię, bo mi coś nie wychodzi.
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
$BRAMA, #MODEL dasz nazwy tych pliczków bo w MED`e nie moge znaleść bramy z lotniska
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Przepisuje z med.
ID Number: 988
Model Name: ws_apgate
Texture Name: ws_apgatex
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
038B: load_requested_models 987

:Definicja
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Definicja


Object.Create($Brama,987,2480.3884, -1688.8771, 12.5166)
Object.Angle($Brama) = 346.8398


:czyblisko
wait 0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @czyblisko
:rusz2
0392: make_object $Brama moveable 1 
034E: move_object $Brama to 2487.9797 -1688.6104 12.5117 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1 

:czybramajuzniejedzie
wait 0
if
04E6:   object $Brama near_point 2487.9797 -1688.6104 12.5117 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0 
jf @rusz2

:czyjuzodszedles
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @rusz
jump @czyjuzodszedles

:rusz
034E: move_object $Brama to 2480.3884 -1688.8771 12.5166 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1 
:czybramajuzniejedzie2
wait 0
if
04E6:   object $Brama near_point 2480.3884 -1688.8771 12.5166 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0 
jf @rusz
jump @czyblisko

Kod na brame enjoy

___________________

Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
A w tym ostnim kodzie to brama kieruje sie ze zachod-wschod a jak zrobic zeby bylo wschod-zachod
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG