Cytat:
0350: set_actor 53@ maintain_position_when_attacked 1
Kazanie aktorowi utrzymywać pozycję,kiedy atakuje
Utrzymuje pozycję aktora ZAWSZE. Chyba, że strzeli się do niego z bazooki, albo będzie biło, albo podejmie się próbę zrobienia mielonych przy pomocy samochodu.
Cytat:
Camera.SetPosition(829.9543, 8.6043, 1004.892, 0.0, 0.0, 0.0)
Ustawienie pozycji kamery(tylko nie wiem czemu jest aż 6 zmiennych)
Kod:
Camera.SetPosition(X1, Y1, Z1, X2, Y2, Z2)
X1 - ustawia kamerę bliżej/dalej wschodniego końca mapy
Y1 - ustawia kamerę bliżej/dalej północnego końca mapy
Z1 - ustawia wysokość kamery
X2 - ustawia przechylenie na boki kamery
Y2 - ustawia przechylenie góra/dół kamery
Z2 - obraca kamerę o kąt Z2 od północy. Uwaga! kąt -90.0 to WSCHÓD, a nie zachód. Kąt 90.0 to zachód.
Uwaga! (kolejna) Mogłem pomylić przechylenia X2 z Y2. Jeśli tak to poprawcie mnie.
---
Kod:
05DA: AS_actor 7@ run_away_in_panic_from X Y Z away_radius 100.0 timelimit 15000
ten kod opisywał extermin, ale moim zdaniem niedokładnie. Tak jak on napisał, ten aktor ucieka od punktu XYZ. aktor PRZESTANIE UCIEKAĆ jeśli jeden z warunków będzie prawdziwy:
Aktor będzie oddalony od punktu co najmniej 100 metrów
lub będzie od niego uciekał więcej niż 15000 ms (15 sekund).