Napisano dnia: 2013-01-13 16:42:11
Przejrzyjcie tamten poradnik co podałem, modele dff były robione aby były jak najlżejsze(nie za duże) jeśli ulica ma 1000m to można ją podzielić na 5 razy, czy nawet więcej. Jeśli obiekt jest za duży przy dojeżdżaniu będzie widać model LOD nawet gdy będziemy przy modelu- zniknie gdy będziemy bliżej wartości x,y,z. Jeśli nie będzie modelu LOD, obiekt się pojawi dopiero po dojechaniu jak najbliżej wartości ustawienia modelu w map edytorze.
Budynki trzeba dopasować do gracza, najlepiej na początku modelować budynek przy ulicy- będzie skala. Skale można sprawdzać podczas wgrywania modelu do gry i sprawdzania czy dana szerokość odpowiada. Można też zaimportować model porównawczy(postać, samochód) do programu i według niego modelować. Na ulice z chodnikiem można obrać szerokość 20m, należy pamiętać że szerokość ulic się zmienia gdy są pobocza, jest więcej pasów itp. Powyższe zachowania LOD dotyczą gta Vice City :p
Tutaj na forum też są dobre poradniki na temat ulic.
Dodałem wiadukty trochę było z tym roboty
edit. Kilka screenów, wnętrze budynku
główna sala
wejścia na piętra
wieżowiec:
edit.
Dodane są wieżowce - aczkolwiek jeszcze kilka trzeba dodać.
więcej z postępów prac w tym temacie - link do warsztatu Big Day
Jeśli ktoś chętny do tworzenia budynków, pisać.
Gra będzie się zaczynać informacjami które wprowadzą nas po trochu w mod, oraz będzie bardziej rozbudowany scm, jeśli ktoś chętny do pomocy lub ma pomysły - pisać.
niektóre pojazdy mogą być ustawione przy ulicy tak jak tu:
- zaparkowane pojazdy
Budynki trzeba dopasować do gracza, najlepiej na początku modelować budynek przy ulicy- będzie skala. Skale można sprawdzać podczas wgrywania modelu do gry i sprawdzania czy dana szerokość odpowiada. Można też zaimportować model porównawczy(postać, samochód) do programu i według niego modelować. Na ulice z chodnikiem można obrać szerokość 20m, należy pamiętać że szerokość ulic się zmienia gdy są pobocza, jest więcej pasów itp. Powyższe zachowania LOD dotyczą gta Vice City :p
Tutaj na forum też są dobre poradniki na temat ulic.
Dodałem wiadukty trochę było z tym roboty
edit. Kilka screenów, wnętrze budynku
główna sala
wejścia na piętra
wieżowiec:
edit.
Dodane są wieżowce - aczkolwiek jeszcze kilka trzeba dodać.
więcej z postępów prac w tym temacie - link do warsztatu Big Day
Jeśli ktoś chętny do tworzenia budynków, pisać.
Gra będzie się zaczynać informacjami które wprowadzą nas po trochu w mod, oraz będzie bardziej rozbudowany scm, jeśli ktoś chętny do pomocy lub ma pomysły - pisać.
niektóre pojazdy mogą być ustawione przy ulicy tak jak tu:
- zaparkowane pojazdy
___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City