Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Jest możliwość aby ENB Series włączał się bez naciśnięcia Shift i f12 ty żeby po prostu od razu był włączony?
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Okey ale te koordanty to inaczej współrzędne?
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Aha czyli coś takiego
Kod:

// wcześniejsz część kodu 
0052: 3@ = enable_dziewczyna "NAZWA_MODELU" at 0@ 1@ 2@
0@ = jakieś współżędne 
1@ = jakieś współżędne
2@ = jakieś współżędne

03AA: set_dziewczynas 3@ dom_at 0@ 1@ 2@
0@ = jakieś współżędne 
1@ = jakieś współżędne
2@ = jakieś współżędne

// dalsza cześć kodu
Nie jestem pewien.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Mam pytanie jak zrobić coś takiego aby po jakiejś misji zdobyć dziewczyne i ustawaić jej dom?
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Masz racje Zontus ja też na początku myślałem że nigdy nie nauczye się pisać misji a teraz dla mnie to jest o wiele łatwiejsze niż kiedyś.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Musisz zrobić (w gimpie najlepiej) przezroczyste tło.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
A moglbyś dać screena bo nie wiem o co ci chodzi.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Ale ty jesteś dziwny nie ma opcode na bicie się w ręcz poprostu nie używasz opcodu który dodaje broń aktorowi i nakazujesz mu atakować i tyle. ;/

Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Ale nie ma opcodu na bicie da się tylko ustawić tak żeby żeby kogoś zabił i on CIę albo ty kogoś atakujesz dopuki nie straci życia.
A co do tego save to nie wiem.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Nie ma opcode na sprawdzanie czegoś do tego trzeba utworzyć pętle
Kod:

:petla
wait 0
if 
// to co chcesz sprawdzić
jf @petla


1.
Kod:

009A: $JAKiSAKTOR = create_actor_pedtype 20 model 223 at 2496.8665 -1643.7655 13.7826
0187: $CEL = create_marker_above_actor $JAKISAKTOR
05E2: AS_actor $JAKISAKTOR kill_actor $PLAYER_ACTOR



4. Ale jak ty chcesz go zapisać w grse, czy na dysku? Bo Cię nie rozumiem.
5. Chyba tworzysz tą pętle jeszcze raz.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Thx ;)
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
A jest gdzieś może jakiś spis efektów że np: liczba 1 to ogień, 2 to dym itp itd?
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Ja nie moge tego połączyć ;/
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Do czego służą opcody które zawierają w nazwie "particle"?

Na przykład:
Kod:
066E:  20@ = create_particle "COKE_TRAIL" attached_to_object 22@ with_offset 0.0 -0.2 -0.1 rotation 0.0 0.0 -1.0 type 1
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Nie ;/ wgl tego nie ogarniam.
Created & Powered by MakG