Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Chodzi o to, iż ten mod to skrypt cleo [link http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=18259] i chcę wiedzieć jak to tam zakodowane zostało i czy da się w ten sposób zrobić te przesuwane drzwi.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Witam. Od dłuższego czasu nurtuje mnie jak dodać ruchome elementy do pojazdów, np. mam modyfikację "anim trains", która w jakiś sposób uaktywnia koła i wózki jezdne w pociągach - obracają się one względem szyn. I tu moje pytanie: jak to zostało zrobione i czy da się w taki sposób zrobić przesuwane drzwi takie jak w pociągu w GTA 3 w streakc?
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Coś jednak jest źle z tą kolizją: http://oi59.tinypic.com/2zf8k7t. Już wiem co skopałem - nie wyzerowałem współrzędnych globalnych podzielonego modelu w 3d maxie.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Witam. Mam problem z plikiem .col własnoręcznie zrobionej wyspy. Col Editor 2 wywala błąd "The collision mesh for "island" exceeds the dimension limits of +/- 255.99 per axis". Gdy zmienię wersję .col na 1 to CE2 jak i MapED poprawnie ją wyświetlają, ale w grze jest źle odczytywana - tam, gdzie są doły CJ idzie w powietrzu, brzeg się nagle urywa i Carl wpada w tekstury, itp. Nie pomaga podzielenie wyspy na 4 części. Link do pliku .max z teksturami: http://chomikuj.pl/Ziomo105/zabawa+3ds+max
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Eksperymenty z ustawieniami DX'a i sterowników graficznych, ich reinstal - nie pomogło, zmiana silnika graficznego w gmaxie na OpenGL, - tak samo. Z ciekawości zacząłem eksportować plik .dff w różne miejsca na komputerze. REZULTAT: błąd nie pojawia się, gdy jako miejsce eksportu pliku podam dysk lokalny. Wygląda to tak, jakby ten t2b.exe nie widział pulpitu. #EDIT:
http://zapodaj.net/856ea22532967.png.html Ciekawe co powoduje ten błąd, bo pulpitu nie widzi a ten folder tak?
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Za każdym razem, jak próbuję wyeksportować model na dowolny format .dff (czy to do GTA 3, VC lub SA) to T2B.exe wywala taki komunikat: "Exception EFCreate Error in module t2b.exe at 0000B853. Cannot create file [tu lokalizacja pliku]". Jak naprawić ten błąd?
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Za każdym razem, gdy użyję opcodu "0D0E: set_car 1@ component BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' to GTA SA crashuje. Gdy używam innych opcodów z NewOpcodes, np 0D12: set_car 0@ component "door_lf_dummy" alpha 50 to działa normalnie, tj: drzwi robią się przezroczyste. Nie wiem, czy to ja robię coś żle, czy to ten plugin .cleo jest skopany. Oto cały skrypcik:

{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread "TENKOD"

:TENKOD_1
wait 0
0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 1@ closest_ped_to 0@
if
Car.Defined(1@)
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_2

:TENKOD_2
wait 0
if
0D0E: set_car 1@ component "BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' // IF and SET
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_3

:TENKOD_3
wait 0
jump @TENKOD_1
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Za pomoca Alcis SAAT zamienilem domyslny dzwiek pociagu na wyciagniety z Trainz 2004. Gdy wlaczylem gre i nadjechal Streak, wszystko wydawalo sie byc dobrze, ale jak do niego wsiadlem to gra strzelila focha i sie wylaczyla. I tu moje pytanie: DLACZEGO???
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
DOSC DZIWNE: Samo z siebie zaczelo dzialac. Nie wywala, ale troszke tnie.
#EDIT: Kilka razy crasha pokazalo, ale nadal dziala.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Jakos wtedy te 7 obiektow smigalo z Limit Adjusterem. A w tych plikach vegasW.ipl i vegasE.ipl przesunalem domy pod ziemie aby zrobic dziure na wejscie do stacji.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
www.gta-mods.pl/pliki/679/metro-w-las-venturas
Wyglada jakby to jeden z plikow zawartych w .img powodowal crash, ale niczego w nim nie edytowalem od czasu opublikowania modu.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Wszystkie wpisy w pliku gta.dat sa poprawne, a archiwum przebudowywalem z n-razy.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
GTA SA wywala podczas ladowania pliku .img z mojego modu (Metro w Las Venturas) po tym jak je zreinstalowalem. Wczesniej wszystko bylo w porzadku. Nawet Limit Adjuster nie pomaga. Robilem wszystko z tym .img, nawet stworzylem nowy a i tak gra sie wykrzacza.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Zadzialalo, tylko ze pojawil sie kolejny problem: drzwi zapisuja sie wraz z gra. Gdy ja wczytam to te zapisane stoja w miejscu, a wygenerowane przez cleo poruszaja sie.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Witam. Eksperymentuje z przeniesieniem biurowca z VC do SA. Chcialem zrobic przesuwane drzwi w windzie, utworzylem obiekty i uzylem opcodu 034E: . Wlaczylem gre, i: 1. obiekty sa zle ustawione i maja wyzerowany obrot; 2. wcale sie nie poruszaja, pomimo ustawienia Object.ToggleInMovingList(1@) = TRUE.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG