Witaj, nieznajomy!
Łączna ilość opcodów: 1758
Opisane opcody: 463

067C: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 2.0 -2.0 rotation 0.0 0....

Opcode:
067C: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 2.0 -2.0 rotation 0.0 0.0 0.0 tilt 0.0 mode 2
Skrócony opcode:
brak
Liczba parametrów:
9
Opis:
Ustawia kamerę na aktorze. Dokładna pozycja kamery jest w pełni konfigurowalna przy pomocy "offsetów". Offset liczy się od środka modelu aktora wg. układu współrzędnych. Np. Jeśli chcesz ustawić kamerę przy lewej nodze:

Offset X: ujemny (przesunięcie w lewo)
Offset Y: 0.0
Offset Z: ujemny (przesunięcie w dół)
Opis parametrów:
1) Zmienna aktora (uchwyt aktora).
2) Offset X (liczba zmiennoprzecinkowa)
3) Offset Y (liczba zmiennoprzecinkowa)
4) Offset Z (liczba zmiennoprzecinkowa)
5) Obrót X (liczba zmiennoprzecinkowa)
6) Obrót Y (liczba zmiennoprzecinkowa)
7) Obrót Z (liczba zmiennoprzecinkowa)
8) Współczynnik przechylenia kamery
9) Typ przejścia. Jeśli zostanie ustawione na "1", to kamera płynnie przejdzie ze starej pozycji do nowej. W przypadku "2" nastąpi natychmiastowa zmiana pozycji.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone