Postów:
18
Dołączył:
2012-02-15
Napisano dnia: 2013-06-27 00:10:17
Jest to któryś z kolei mój model ale dopiero przy nim mam taki problem:
Jaki widać z niewyjaśnionych przyczyn niektóre wierzchołki uciekają ze swojej pozycji i tworzą taką właśnie kupę.
Jak to "naprawić"?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-06-27 00:30:05
Musisz zringować odpowiednio postać np. w 3ds max. Więcej na ten temat masz np. na
tym filmie.
Postów:
18
Dołączył:
2012-02-15
Napisano dnia: 2013-06-27 11:18:14
Zgodnie z poradnikiem zaznaczam wierzchołki od danej części ciała(Spine1) a po nadaniu Paint Weights na niebiesko zaznaczają się Vertexy szczęki(przez co ucieka ona na dół. Jednak można to usunąć przez nadanie wartości 0 w poszczególnych Vertexach. W razie dalszych problemów proszę o niezamykanie wątku.
Mimo ustawienia Vertexów dla poszczególnych partii ciała nadal występuje ten sam błąd. Jakieś inne pomysły?
Edit: Problem rozwiązany. Nie widziałem różnicy w grze ponieważ nie przebudowałem archiwum i ciągle wczytywało stary model :E
Do zamknięcia.