Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-02-18 18:15:02
Mam pytanie jak można uzyskać efekt hamowania, tzn. chodzi mi o coś takiego że jak np. lecę samolotem i wcisnę jakiś klawisz to żeby efekt był taki sam jak bym trzymał cały czas hamulec, i żeby nie dało się zwiększyć prędkości. Bo z tego co sprawdzałem to nie ma takiego opcodu.
Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2013-02-19 18:23:57
zaraz bo nie łąpie
chcesz zatrzymać samochód w locie..??
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-02-19 18:32:40
nie, chcę żeby po wykonaniu danego warunku samolot nie reagował na dodawanie gazu i żeby zaczynał w miarę szybko zwalniać, ale nie chodzi mi o zupełne wyłączenie silnika, bo wtedy samolot spada jak kamień
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-02-19 18:40:43
Powinno to się dać zrobić poprzez 'wciśnięcie' klawisza, tak jak zrobiłem to w
Cruise Control: Reloaded. Mod ma otwarty kod źródłowy i wciska właśnie klawisz hamulca, więc możesz sobie podejrzeć.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-02-20 16:56:38
Silent, ale mógłbyś powiedzieć gdzie jest dokładnie to wciśnięcie hamulca w tym Twoim skrypcie? Chodzi może o to:
Kod:
CALL_FUNCTION_RETURN 7@ 1 1 PAD1 10@
Bo te Twoje skrypty to nie są dla mnie zbyt jasne :)
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-02-25 18:31:15
To jest tylko część układanki. Dokładniej, linijka którą podałeś tylko 'przygotowuje' zmienną
10@ do tego, by z jej użyciem operować padem.
Kod stricte odpowiedzialny za wciskanie klawisza to:
Kod:
0A8E: 11@ =
10@ +
6@
WRITE_MEMORY
11@ 2
9@ FALSE
Przy czym
6@ dla Ciebie powinno mieć wartość
0x1C (krzyżyk), a
9@ to liczba z przedziału 0 - 255, w zależności jak mocno chcesz wcisnąć klawisz.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-02-26 10:09:31
Silent, a jaką wartość powinienem wstawić pod zmienną 7@ ?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-02-28 17:23:07
Weź te same wartości, co są w moim skrypcie.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-03-05 09:10:34
Silent, a tak w ogóle to czego dotyczą te poniższe wartości pod zmienną 7@ w Twoim skrypcie?
Kod:
7@ = 0x53FB70
7@ = 0x540010
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-03-05 10:28:51
To adresy funkcji CPad::GetPad kolejno dla EXE 1.0 i 1.01. Zwracają one wskaźnik na klasę CPad, która przechowuje informacje m.in. o wciśniętych klawiszach. Mogłem w skrypcie wbić stały adres, ale wtedy skrypt nie współpracowałby z europejskimi EXE.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-03-05 17:35:53
No wszystko działa, tylko efekt jest trochę słaby, bo prędkość samolotu rzeczywiście spada, ale gdy wcisnę gaz to samolot wciąż przyspiesza. Dobrze by było gdyby można było chwilowo wyłączyć działanie klawisza odpowiedzialnego za dodawanie gazu. Jest mi to wszystko potrzebne bo robię mod na paliwo i gdy skończy się paliwo w samolocie to po użyciu opcodu typu 02D4 samolot spada jak kowadło, co jest trochę nienaturalnym efektem.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-03-05 18:17:11
To zablokuj ten klawisz, wpisując mu przez CLEO wartość 0. Procedura jest taka sama jak przy hamowaniu, z tym że offset do tego klawisza to 0x20.
___________________
Moderator