Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak można uzyskać efekt hamowania, tzn. chodzi mi o coś takiego że jak np. lecę samolotem i wcisnę jakiś klawisz to żeby efekt był taki sam jak bym trzymał cały czas hamulec, i żeby nie dało się zwiększyć prędkości. Bo z tego co sprawdzałem to nie ma takiego opcodu.
Postów: 552 Dołączył: 2009-11-29
#
zaraz bo nie łąpie
chcesz zatrzymać samochód w locie..??

___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb

https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1

https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5

Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
nie, chcę żeby po wykonaniu danego warunku samolot nie reagował na dodawanie gazu i żeby zaczynał w miarę szybko zwalniać, ale nie chodzi mi o zupełne wyłączenie silnika, bo wtedy samolot spada jak kamień
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Powinno to się dać zrobić poprzez 'wciśnięcie' klawisza, tak jak zrobiłem to w Cruise Control: Reloaded. Mod ma otwarty kod źródłowy i wciska właśnie klawisz hamulca, więc możesz sobie podejrzeć.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, ale mógłbyś powiedzieć gdzie jest dokładnie to wciśnięcie hamulca w tym Twoim skrypcie? Chodzi może o to:
Kod:
CALL_FUNCTION_RETURN 7@ 1 1 PAD1 10@     // CPad::GetPad(int nPlayerNum)

Bo te Twoje skrypty to nie są dla mnie zbyt jasne :)
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To jest tylko część układanki. Dokładniej, linijka którą podałeś tylko 'przygotowuje' zmienną 10@ do tego, by z jej użyciem operować padem.

Kod stricte odpowiedzialny za wciskanie klawisza to:
Kod:
0A8E: 11@ = 10@ + 6@
WRITE_MEMORY 11@ 2 9@ FALSE


Przy czym 6@ dla Ciebie powinno mieć wartość 0x1C (krzyżyk), a 9@ to liczba z przedziału 0 - 255, w zależności jak mocno chcesz wcisnąć klawisz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, a jaką wartość powinienem wstawić pod zmienną 7@ ?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Weź te same wartości, co są w moim skrypcie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, a tak w ogóle to czego dotyczą te poniższe wartości pod zmienną 7@ w Twoim skrypcie?
Kod:
7@ = 0x53FB70
7@ = 0x540010
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To adresy funkcji CPad::GetPad kolejno dla EXE 1.0 i 1.01. Zwracają one wskaźnik na klasę CPad, która przechowuje informacje m.in. o wciśniętych klawiszach. Mogłem w skrypcie wbić stały adres, ale wtedy skrypt nie współpracowałby z europejskimi EXE.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No wszystko działa, tylko efekt jest trochę słaby, bo prędkość samolotu rzeczywiście spada, ale gdy wcisnę gaz to samolot wciąż przyspiesza. Dobrze by było gdyby można było chwilowo wyłączyć działanie klawisza odpowiedzialnego za dodawanie gazu. Jest mi to wszystko potrzebne bo robię mod na paliwo i gdy skończy się paliwo w samolocie to po użyciu opcodu typu 02D4 samolot spada jak kowadło, co jest trochę nienaturalnym efektem.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To zablokuj ten klawisz, wpisując mu przez CLEO wartość 0. Procedura jest taka sama jak przy hamowaniu, z tym że offset do tego klawisza to 0x20.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG