Napisano dnia: 2013-02-09 12:50:10
Modeluje sobie takie niewielkie miasto do gta sa. Jak z modelowaniem mi nawet idzie tak z teksturami nie bardzo.
Jak widać na obrazku powyżej na jednym budynku użyłem oryginalnych tekstur z gta sa, a na drugim pobranych z neta. Te tekstury z gta sa o wiele ładniejsze i się tak nie rozmazują jak te pobrane z neta. Nawet prawie z drugiego końca mapy tekstury z gry wyglądają ładnie.
Ktoś może wie jak tworzyć takie tekstury żeby wyglądały tak samo jak te z gta, to znaczy nie rozmazywały się?
Jak widać na obrazku powyżej na jednym budynku użyłem oryginalnych tekstur z gta sa, a na drugim pobranych z neta. Te tekstury z gta sa o wiele ładniejsze i się tak nie rozmazują jak te pobrane z neta. Nawet prawie z drugiego końca mapy tekstury z gry wyglądają ładnie.
Ktoś może wie jak tworzyć takie tekstury żeby wyglądały tak samo jak te z gta, to znaczy nie rozmazywały się?