Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-28 10:12:28
Przerobiłem sobie pewien szkielet pewnej postaci w 3ds max i chciałem ją dodać z powrotem do gry(gta sa). Jednak nie mam pojęcia jaki skrypt potrafi to zrobić. Ktoś może wie?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-12-28 10:50:20
A więc musisz w KAM'S GTA SCRIPT wybrać SKIN i zaimportować z zaznoczonym A , a exportujemy klikając BONES SKIN EXPORT .
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-28 16:39:08
No więc tak. Powiększyłem sobie postać wraz ze szkieletem w 3ds max i z tego co wiem to żeby postać stała na powierzchni, a nie np. w połowie w ziemi to trzeba postać ustawić na tym samym poziomie co oryginalny model
i wyzerować te takie strzałeczki. To oczywiście zrobiłem bez problemu. Jednak kiedy próbuje model postaci wyeksportować to on się zeruje i ni jak tego nie mogę unieruchomić. Może wie ktoś jak ten problem naprawić?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-12-29 00:31:35
Nie jestem pewien ale sprubuj przestawić pivota.
Postów:
13
Dołączył:
2011-10-24
Napisano dnia: 2011-12-31 17:48:18
To też zależy od pozycji animacji idle_stance, player_walk itp. wczytaj daną animacje i znajdź odpowiednią pozycję metodą prób i błędów względem osi Z (w moim przypadku jest to Z:9 X:0) po czym zastosuj zmiany dla każdej z klatek animacji. Akurat wczoraj się z tym borykałem do 3 nad ranem zmieniając pozycję mojej animacji, która ma długość 344 klatek :) niestety zastosowanie pozycji do każdej z klatek jest obowiązkowe- na przykład jeśli zastosujesz zmiany tylko dla pierwszej i ostatniej klatki skutkuje to crashem gry. Pivot samego modelu nie ma tu zbyt wiele do gadania, gdyż w animacji jest on ustawiany wciąż na tej samej pozycji.
1- Na początku wczytaj animację.
2- Zaznacz wszystkie materiały oprócz kości root.
3- Zaznacz opcję "Select and move".
4- F12.
5- Zerujesz wartość X:0 Y:0.
6- Ctrl+A (zaznacz wszystko)
7- Przejdź do pierwszej klatki
8- Ustaw model względem osi Z i zastosuj zmiany dla reszty.
9- Po zabiegu zamień animację "repleace"
10- Odpal grę i miej nadzieję, że trafiłeś na właściwą wysokość.
Radzę testować na Idle_stance lub Player_walk.
Pozdrawiam :)