Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-12-09 00:09:12
Siema.
Jak robić obiekty które da się zniszczyć ? Np. ławka
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-10 16:26:00
W większości przypadkach model tworzysz jak każdy inny i tak samo go dodajesz do gry. Ale musisz pamiętać o dwóch zasadach. Musisz stworzyć odpowiednią kolizje(chociaż w nie których przypadkach może być kolizja taka sam jak przy normalnych obiektach jak .np tłukąca się szyba). Potem otwierasz plik o nazwie object.dat i tam dodajesz ten efekt. Jak tego nie zrobisz to będzie on działał jak zwykły model.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-12-11 00:39:46
A jak taką kolizje stworzyć ?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-11 02:07:18
Poradnik na ten temat postaram się w przyszłym tygodniu napisać lub najpóźniej w następnym. Póki co
tutaj masz triala po angielsku do tego. Robiłem według niego taką rozwalającą się ławkę i efekt wyszedł nawet całkiem niezły. Jeżeli interesuje cię jaki efekt udało mi się z tego uzyskać to plik modelu możesz pobrać z
tąd i sprawdzać jak to działa na nowym modelu. Oprócz dodania tego modelu do gry będziesz musiał jeszcze dodać taką linijkę kodu:
Kod:
lawka_01, 50.0, 100.0 0.99, 0.05, 50.0, 5.0, 1.0, 200, 0, 1, 0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, none 115.0, 0.0, 0.0, 0.1, 0.07, 1, 0
Ten kod umieszczać w pliku o nazwie object.dat w sekcji breakables np. pod linijką o nazwie "parkbench1".