Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-11-16 18:53:41
Nie wiem jak zrobić by auto którym kierujemy jechało w cud scence i po niej.
Jedziemy autem dojeżdżamy do punktu i włącza się cut scenka. W tej cut scence bierze udział nasze auto i nasz gracz tzn. jedzie sobie a kamera jest skierowana na niego. I jak kończy się scenka to jak odzyskujemy kontrole nad autem to ono jedzie a nie stoi w miejscu.
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-11-16 19:47:02
00A7 - samochód ma jechać w dane miejsce.
04BA - tym ustawisz prędkość początkową pojazdu.
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-11-16 20:04:08
Napisałem coś takiego, ale auto zatrzymuje się gdy dojeżdżamy do punktu i po rozjaśnieniu ekranu auto nadal jedzie do punktu i nie mamy nad nim kontroli. CO źle zrobiłem?
Kod:
// sprawdza czy gracz jest na autostradzie
:autost
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 1633.7423 -1842.5188 radius 30.0 30.0
else_jump @autost
// akcje w trakcie punktu pierwszego
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
// przyciemnia obraz
fade 0 1500
:Przyciemnia3
wait 10
if
816B: fading
jf @Przyciemnia3
04BA: set_car 3@ speed_to 15.0
00A7: car 3@ drive_to 1004.900 1374.1259 10.7777
wait 3000
fade 1 1500
:Rozjasnia3
wait 10
if
816B: not fading
jf @Rozjasnia3
wait 1000
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-11-16 20:34:10
Musisz jeszcze raz peda wsadzić do pojazdu. W trialu pod tytułem pojazdy jest napisane jak to zrobić.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-11-16 20:43:54
Ale gracz jest cały czas w samochodzie tzn CJ.
A jak to jest z tą prędkością. Jaka liczba odpowiada rzeczywistej w grze. W grze mamy 100km/h a w sanym ile trzeba wpisać?
___________________