Napisano dnia: 2011-07-26 13:19:08
Mam problem, chce stworzyć mod polegający na daniu graczowi daną ilośc pieniędzy którą może wybrać sobie z Menu po wciśnięciu danego klawisza. Jednak jak zwykle musze mieć jakieś problemy, w tym przypadku chodzi o Menu. Nie dość że wyświetla się od razu po włączeniu gry, to jeszcze nie pojawiają się napisy na Menu + po wciśnięciu Spacji gra wywala błąd, ale mało tego strzałki do wyboru opcji ( jaką ilość pieniędzy dostać ) nie działają tylko postać w grze się porusza mimo tego iż ją zamroziłem.
Prosze o pomoc. Gdzie i jak mam umieścić opcod aby Menu pojawiało się po wciśnieciu klawisza, i jak naprawić pozostałe problemy?
Korzystałem z forum jak i tutoriala na stronie, lecz nic to nie pomogło, dlatego zwracam się do Was.
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
:NONAME
0000: NOP
0AB0: key_pressed 46
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA' // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1 // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' // ~z~And I mean everything.
:NONAME_185
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $PANEL
03E6: remove_text_box
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @wyjdz
:wyjdz
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @NONAME_185
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $WYBRANE = panel $PANEL active_row
08DA: remove_panel $PANEL
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $WYBRANE total_jumps 2 default_jump 1 @NONAME_1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000
jump @wyjdz
:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000
jump @wyjdz
:wybrane3
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 500000
jump @wyjdz
:wybrane4
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000000
jump @wyjdz
:wybrane5
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000000
jump @wyjdz
:wybrane6
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000000
jump @wyjdz
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
:NONAME
0000: NOP
0AB0: key_pressed 46
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA' // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1 // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' // ~z~And I mean everything.
:NONAME_185
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $PANEL
03E6: remove_text_box
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @wyjdz
:wyjdz
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @NONAME_185
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $WYBRANE = panel $PANEL active_row
08DA: remove_panel $PANEL
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $WYBRANE total_jumps 2 default_jump 1 @NONAME_1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000
jump @wyjdz
:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000
jump @wyjdz
:wybrane3
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 500000
jump @wyjdz
:wybrane4
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000000
jump @wyjdz
:wybrane5
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000000
jump @wyjdz
:wybrane6
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000000
jump @wyjdz
Prosze o pomoc. Gdzie i jak mam umieścić opcod aby Menu pojawiało się po wciśnieciu klawisza, i jak naprawić pozostałe problemy?
Korzystałem z forum jak i tutoriala na stronie, lecz nic to nie pomogło, dlatego zwracam się do Was.