Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-06-30 17:42:51
Nie znany kod 2F2F w offset 0. Mam taki błąd gdy już skompiluję swój mod z paczkami. Gdy chcę na nowo otworzyć ten plik w SB3 wyskakuje mi ten błąd co powyżej. I nic nie mogę zrobić. Gdy włączam grę po załadowaniu gry wyskakuje błąd gta_sa.exe Ma może ktoś radę w jaki sposób to naprawić? Jeżeli jest to potrzebne to mogę wkleić swój kod.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-06-30 19:19:54
W swoim kodzie użyłeś nieistniejącego opcodu "2F2F". Jeżeli korzystasz z CLEO, to upewnij się, że masz nową wersję, np. z naszej strony.
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-01 09:24:57
Po prostu skopiowałem to co mi podałeś, i wyskakuje mi błąd. Ok, spróbuję.
//Edit:
Zaktualizowałem tę bibliotekę i niestety błąd nadal wyskakuje.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-08 14:02:11
To jest jakieś rozwiązanie? Pliki pozyczyłem od kolegi gdyż u mnie podczas instalacji wyskakuje błąd z plikami. Powinno wszystko działac lecz błąd jak był tak jest. Macie może jakieś inne pomysły? Albo wrzuccie działają ce pliki tak abym nie miał tego błędu.
PS: Specjalnie nie edytuję swojego poprzedniego postu po to abyście mogli zauwazyć że mam nadal problem.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-07-08 17:11:59
Wklej tutaj ten kod, który skompilowałeś, bo po prostu nie ma opcodu 2F2F. Jeżeli to nie Twój skrypt, to prawdopodobnie został on "zabezpieczony" i Sanny Builder wariuje podczas napotkania błędnej instrukcji.
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-08 17:31:28
Kod jest napisany prze ze mnie.
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
0@ = 2
1@ = 0
2@ = 1
3@ = 2
0213: 2@ = create_pickup #1279 type 3 at 2464.088 -1678.193 13.52069
0213: 3@ = create_pickup #1279 type 3 at 2538.141 -1702.941 13.38281
:picked1
wait 0
if
0214: pickup 2@ picked_up
then
1@ += 1
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA1' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1 // Zebrano ~1~ z ~2~ paczek
end
:picked2
wait 0
if
0214: pickup 3@ picked_up
then
1@ += 2
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA2' numbers 2@ 1@ 0@ time 5000 flag 1 // Zebrano ~2~ z ~2~ paczek
end
Skrypt jest wzięty z
tąd wszystko kopiowałem to co Ty mi podałeś ( tylko zmieniałem kilka rzeczy )
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-07-08 18:33:48
Do tego skryptu jeszcze na końcu musisz dodać:
Kod:
jump @picked1
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-08 18:59:27
Chyba pomogło, " chyba " dlatego że jaki numer bym nie użył ( w tym przypadku #1279 ) przy kompilacji wyskakuje kolejny błąd " Compiled file has no header, so the model name #1279 can not be used. Use number ID instead." Próbowałem już przeróżnych mozliwości i różnych ID ale z każdym wychodzi ten sam błąd. Przepraszam że stwarzam aż tyle problemów ale na prawde mi na tym zależy.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-07-08 20:03:14
Teraz dopiero zauważyłem, co żeś tam nawydziwiał.
Sanny Builder ma w sobie zdefiniowane modele i ID każdego modelu jest przyporządkowane do określonej nazwy, np.
#GREENWOO - 492
W momencie wpisania w skrypcie #GREENWOO, Sanny Builder przy kompilacji zamieni to na 492. Dlatego, jeżeli chcesz podać od razu ID modelu, musisz to zrobić bez użycia # (hasha) na początku.
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-09 19:49:24
No i teraz wszystko działa. Dziękuję Ci bardzo!