Czy wiesz, że...
rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Forum
Tworzenie misji
Dodaj...
Strona główna forum
Szukaj
Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Forum
»
Warsztat
»
Tutoriale
»
Jak poprawnie tworzyć pliki DFF, TXD, COL do gry Grand Theft Auto: San Andreas w programie 3ds max.
Poprzedni
1
Następny
SabaruPL
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
#
Napisano dnia:
2021-01-29 20:06:23
Jest to 3 część poradnika jak poprawnie przygotować przerobiony obiekt do eksportu i jak poprawnie stworzyć pliki DFF, TXD, COL, które póżniej można dodać do gry Grand Theft Auto San Andreas.
Link do filmu
Zobacz profil
Poprzedni
1
Następny
Zaloguj się
lub
zarejestruj się
, żeby pisać na forum.
Created & Powered by
MakG