Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 18 Dołączył: 2012-02-15
#
Witam, tak jak w tytule pytam ile pojedynczych tekstur mieści się w pliku TXD(z tego co pamiętam było to koło 60, ale potrzebuję konkretną liczbę gdyż mam prawie na styk 60). Druga ważna sprawa to limit polygonów w jednym obiekcie. Mam model budynku jakieś 2000 poly ze wszystkimi elementami. Czy gra spokojnie poradzi sobie z takim obiektem?
+ takie pytanie dodatkowe, w tym modelu połowa polygonów należy do małych elementów, parapetów, poręczy, anten na dachu. Czy zostawić je jako jeden model z budynkiem, czy lepiej ustawić jako osobny model i ustawić mniejszą odległość pojawiania się obiektu na mapie?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Przy 2000 chyba nie ma sensu się z takim rozdzielaniem bawić. Z tego co wiem, to limit to nieco ponad 64 wierzchołków, więc Twój model nie wydaje się przesadnie ciężki.

A co do limitu TXD - zawsze masz txdp, gdzie możesz 'dziedziczyć' pliki tekstur.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 18 Dołączył: 2012-02-15
#
O txdp nie wiedziałem, a z tego co widzę ułatwiłby trochę sprawę z powtarzającymi się teksturami dla wielu obiektów.
Dzięki za pomoc.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG