Napisano dnia: 2014-12-30 15:01:44
Witam, tak jak w tytule pytam ile pojedynczych tekstur mieści się w pliku TXD(z tego co pamiętam było to koło 60, ale potrzebuję konkretną liczbę gdyż mam prawie na styk 60). Druga ważna sprawa to limit polygonów w jednym obiekcie. Mam model budynku jakieś 2000 poly ze wszystkimi elementami. Czy gra spokojnie poradzi sobie z takim obiektem?
+ takie pytanie dodatkowe, w tym modelu połowa polygonów należy do małych elementów, parapetów, poręczy, anten na dachu. Czy zostawić je jako jeden model z budynkiem, czy lepiej ustawić jako osobny model i ustawić mniejszą odległość pojawiania się obiektu na mapie?
+ takie pytanie dodatkowe, w tym modelu połowa polygonów należy do małych elementów, parapetów, poręczy, anten na dachu. Czy zostawić je jako jeden model z budynkiem, czy lepiej ustawić jako osobny model i ustawić mniejszą odległość pojawiania się obiektu na mapie?