Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2014-12-23 18:50:57
Całkowita dowolność w losowaniu koordynatów oznacza, ze furgonetka mogłaby się zespawnować w jakimś dziwnym miejscu, np. na lotnisku lub niedaleko strefy 69 (bo tam też są ścieżki). Lepszym pomysłem byłoby stworzenie kilku(nastu) miejsc spawnu i ich losowanie, tak jak powiedziałem wcześniej.
___________________
Moderator
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-12-23 19:51:23
Silent napisał(a):
Lepszym pomysłem byłoby stworzenie kilku(nastu) miejsc spawnu i ich losowanie, tak jak powiedziałem wcześniej.
Też tak myślę. Tylko jak to zrobić? Użyć normalnie opcodu 00A5?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2014-12-23 20:21:42
No tak, opisałem to już wcześniej.
Cytat:
1. Wylosuj liczbę całkowitą przez GENERATE_RANDOM_INT_IN_RANGE i uzależnij wykonanie określonego kodu spawnu od wylosowanej wartości. Albo stwórz tablicę z koordynatami miejsc spawnu i użyj wylosowanej wartości jako indeksu.
___________________
Moderator
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-12-23 20:31:48
U mnie wylosowana liczba to ta na końcu czyli 17@, co nie?
Czyli w miejsce tego 0
Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
Mam wpisać wylosowaną liczbę czyli w tym przypadku 17@?
I tak to ma wyglądać?
Kod:
00A5: 17@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
Jak tak to dobrze, ale nie wiem w której linijce wkleić opcod 0209.
U mnie ostatnia pętla tak wygląda:
Kod:
:EMMET_6
0729: AS_actor
$PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1
wait 500
0729: AS_actor
$PLAYER_ACTOR hold_cellphone 0
I miałem problem z dodaniem tego opcodu (przypominam, że chodzi tu o opcod 0209).
Próbowałem dodawać następną pętlę, a raz to nawet bez pętli. I zawsze crash był. Pomożesz?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2014-12-23 20:38:06
Nie. Cholera, czy Ty naprawdę coś już pisałeś w SCM? Wygląda na to że nie znasz nawet składni.
Umieściłem szkielet ifów wcześniej, teraz po prostu w miejsce moich komentarzy wstaw alternatywne miejsca spawnu...
___________________
Moderator
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-12-23 21:21:10
A znasz może jakiś mod w którym występuje ten "szkielet" i opcod 0209..?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2014-12-24 15:39:06
Nie bardzo. I nie rozumiem, jaką masz trudność z tym? Generujesz liczbę i sprawdzasz, co wyszło. Tyle.
___________________
Moderator