Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Witam. Mam problem z plikiem .col własnoręcznie zrobionej wyspy. Col Editor 2 wywala błąd "The collision mesh for "island" exceeds the dimension limits of +/- 255.99 per axis". Gdy zmienię wersję .col na 1 to CE2 jak i MapED poprawnie ją wyświetlają, ale w grze jest źle odczytywana - tam, gdzie są doły CJ idzie w powietrzu, brzeg się nagle urywa i Carl wpada w tekstury, itp. Nie pomaga podzielenie wyspy na 4 części. Link do pliku .max z teksturami: http://chomikuj.pl/Ziomo105/zabawa+3ds+max
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Bo model wyspy jest za duży. Musisz go podzielić na dwie części.
Postów: 7 Dołączył: 2014-03-29
#
Kod:
http://speedy.sh/7mnxk/island.col
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Coś jednak jest źle z tą kolizją: http://oi59.tinypic.com/2zf8k7t. Już wiem co skopałem - nie wyzerowałem współrzędnych globalnych podzielonego modelu w 3d maxie.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG