Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Modele do GTA SA tworze nie od dziś ale w dalszym ciągu nie wiem dlaczego po nałożeniu w 3ds max, vertex color jest bardzo jasny i odnoszę wrażenie że bardzo brzydki. Przykłada jak to wygląda jest na obrazku po niżej

http://s6.ifotos.pl/img/jasnyjpg_ehwhpaa

Co ciekawe w edytorze vertex color wygląda taki jak powinien i nie mam pojęcia dlaczego tak jest.

http://s6.ifotos.pl/img/jasnyjpg_ehwhpqx

Próbowałem różnych sposobów na ustawianie VC ale niestety efekt jest taki sam. Może ktoś podpowie co źle robię bo ja wysiadam.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
ja bym zaimportował dff i dodał na nowo vertex color

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Robiłem to na różne sposoby i żaden nie działa. W ten sposób też. Powiedziałbym że eksport VC nie działa poprawnie ale pobrałem kilka modeli z neta i tam jest dobrze nałożony. Więc coś ja muszę źle zrobić ale nie wiem co.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Czasem się zdarzają jasne obiekty jest to jakby błąd vertex color model wydaje się być ok ale w grze wyświetla jasny jakby był ustawiony na 200. Ja dodaje jeszcze raz vertex i podmieniam model z gry i działa. U mnie pojawiało się tak jasny vertex color. Może to dotyczyło że po podzieleniu obiektów w maxie dodało się vertex lub na odwrót. No chyba że wszystkie modele rozjaśnia. Może gdzieś jest nie zaznaczona jakaś opcja, albo od nowa wgrać skrypt. Może też konkretny model jest coś nie tak.

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG