Napisano dnia: 2014-05-17 18:18:26
Może mi ktoś wyjaśni dlaczego samochód nie jedzie? Skrypt pochodzi z intra Vice City gdzie Admiralem Tommy z Kenem podjeżdża pod biuro. Próbowałem już różnych ustawień. W VC samochód jedzie, natomiast jak zmieniłem koordynaty to samochód staje w miejscu i za nic nie chce jechać. Jeśli zwiększę prędkość na 04BA: set_car 0@ speed_instantly 80.0 to samochód hamuje dłuższą drogę. wstawiłem część skryptu
według oryginalnego VC
6 - to punkt gdzie samochód kończy jazdę
7 - punkt gdzie samochód może skręcać(pośredni punkt)
5 - rozpoczyna jazdę
według oryginalnego VC
6 - to punkt gdzie samochód kończy jazdę
7 - punkt gdzie samochód może skręcać(pośredni punkt)
5 - rozpoczyna jazdę
Kod:
:INTRO_308
0395: clear_area 0 at 345.5 -1200.5 range 26.25 1.0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 333.31 -1190.82
Camera.SetAtPos(345.5, -1200.5, 26.25)
0395: clear_area 1 at 333.31 -1190.82 range 25.5 50.
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 333.31 -1190.82 25.5
0395: clear_area 1 at 335.57 -1190.9 range 25.05 25.05
0@ = Car.Create(#ADMIRAL, 335.57, -1190.9, 25.05)
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
Car.Angle(0@) = 180.0
01D4: actor $PLAYER_ACTOR go_to_car 0@ and_enter_it_as_a_passenger
0129: 2@ = create_actor 4 #SPECIAL10 in_car 0@ driverseat
01ED: clear_actor 2@ threat_search
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
Car.SetToNormalDriver(0@)
0229: set_car 0@ color_to 84 84
041E: set_radio_station 9 -1
Model.Destroy(#ADMIRAL)
:INTRO_556
if
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @INTRO_599
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_592
:INTRO_592
jump @INTRO_556
:INTRO_599
fade 1 1000
0395: clear_area 1 at 344.831 -1277.11 range 27.41 1.0 //4
Camera.SetPosition(344.831, -1277.11, 27.41, 0.0, 0.0, 0.0) //4 kamera obejmuje cała akcje
Camera.PointAt(340.418, -1270.72, 26.6, 2) //4a punkt w jakim patrzy kamera(przed kamera)
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_751
04BA: set_car 0@ speed_instantly 20.0
Car.DriveTo(0@, 335.57, -1230.9, 25.05) //5 rozpoczęcie jazdy
Car.SetMaxSpeed(0@, 30.0)
00AE: set_vehicle 0@ traffic_behavior_to 2
4@ = 1 // integer values
:INTRO_751
16@ = 0 // integer values
17@ = 0 // integer values
:INTRO_752
if or
not 3@ == 8 // integer values
not 4@ == 4 // integer values
jf @INTRO_1445
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_817
jump @INTRO_1245
:INTRO_817
if
4@ == 1 // integer values
jf @INTRO_955
if
17@ >= 30000 // integer values
jf @INTRO_955
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_955
if
81AF: not car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 Finał
jf @INTRO_955
4@ = 3 // integer values
Car.PutAt(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał
Car.Angle(0@) = 180.0
:INTRO_955
if
4@ == 1 // integer values
jf @INTRO_1048
if
01AF: car 0@ 0 335.57 -1230.9 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //5 sprawdza czy jest na poczatku
jf @INTRO_1048 //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do pośredniego-7
Car.DriveTo(0@, 333.94, -1250.4, 25.05) //7
4@ = 2 // integer values
:INTRO_1048
if
4@ == 2 // integer values
jf @INTRO_1141
if
01AF: car 0@ 0 333.94 -1250.4 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //7
jf @INTRO_1141 //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do 6 Finał
Car.DriveTo(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał
4@ = 3 // integer values
:INTRO_1141
if
4@ == 3 // integer values
jf @INTRO_1245
if
01AF: car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 sprawdza czy jest na koncu
jf @INTRO_1245 //jeśli nie jest sprawdza czy aktor zginal, jesli jest na miejscu zatrzymuje do 0
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_1245
Car.SetMaxSpeed(0@, 0.0)
Car.SetToNormalDriver(0@)
4@ = 4 // integer values
:INTRO_1245
if
Actor.Dead(2@)
jf @INTRO_1261
:INTRO_1261
if
3@ == 0 // integer values
jf @INTRO_1319
03D1: play_wav 1
00BC: text_highpriority 'INTRO1' 10000 ms 1 // I poke my head out of the gutter for one freakin' second and fate shovels shit in my face!
16@ = 0 // integer values
17@ = 0 // integer values
3@ = 1 // integer values
0395: clear_area 0 at 345.5 -1200.5 range 26.25 1.0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 333.31 -1190.82
Camera.SetAtPos(345.5, -1200.5, 26.25)
0395: clear_area 1 at 333.31 -1190.82 range 25.5 50.
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 333.31 -1190.82 25.5
0395: clear_area 1 at 335.57 -1190.9 range 25.05 25.05
0@ = Car.Create(#ADMIRAL, 335.57, -1190.9, 25.05)
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
Car.Angle(0@) = 180.0
01D4: actor $PLAYER_ACTOR go_to_car 0@ and_enter_it_as_a_passenger
0129: 2@ = create_actor 4 #SPECIAL10 in_car 0@ driverseat
01ED: clear_actor 2@ threat_search
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
Car.SetToNormalDriver(0@)
0229: set_car 0@ color_to 84 84
041E: set_radio_station 9 -1
Model.Destroy(#ADMIRAL)
:INTRO_556
if
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @INTRO_599
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_592
:INTRO_592
jump @INTRO_556
:INTRO_599
fade 1 1000
0395: clear_area 1 at 344.831 -1277.11 range 27.41 1.0 //4
Camera.SetPosition(344.831, -1277.11, 27.41, 0.0, 0.0, 0.0) //4 kamera obejmuje cała akcje
Camera.PointAt(340.418, -1270.72, 26.6, 2) //4a punkt w jakim patrzy kamera(przed kamera)
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_751
04BA: set_car 0@ speed_instantly 20.0
Car.DriveTo(0@, 335.57, -1230.9, 25.05) //5 rozpoczęcie jazdy
Car.SetMaxSpeed(0@, 30.0)
00AE: set_vehicle 0@ traffic_behavior_to 2
4@ = 1 // integer values
:INTRO_751
16@ = 0 // integer values
17@ = 0 // integer values
:INTRO_752
if or
not 3@ == 8 // integer values
not 4@ == 4 // integer values
jf @INTRO_1445
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_817
jump @INTRO_1245
:INTRO_817
if
4@ == 1 // integer values
jf @INTRO_955
if
17@ >= 30000 // integer values
jf @INTRO_955
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_955
if
81AF: not car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 Finał
jf @INTRO_955
4@ = 3 // integer values
Car.PutAt(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał
Car.Angle(0@) = 180.0
:INTRO_955
if
4@ == 1 // integer values
jf @INTRO_1048
if
01AF: car 0@ 0 335.57 -1230.9 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //5 sprawdza czy jest na poczatku
jf @INTRO_1048 //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do pośredniego-7
Car.DriveTo(0@, 333.94, -1250.4, 25.05) //7
4@ = 2 // integer values
:INTRO_1048
if
4@ == 2 // integer values
jf @INTRO_1141
if
01AF: car 0@ 0 333.94 -1250.4 25.05 radius 4.0 4.0 4.0 //7
jf @INTRO_1141 //jeśli nie jest przechodzi do następnego, jeśli jest jedzie do 6 Finał
Car.DriveTo(0@, 331.233, -1266.85, 25.25) //6 Finał
4@ = 3 // integer values
:INTRO_1141
if
4@ == 3 // integer values
jf @INTRO_1245
if
01AF: car 0@ 0 331.233 -1266.85 25.25 radius 3.0 3.0 4.0 //6 sprawdza czy jest na koncu
jf @INTRO_1245 //jeśli nie jest sprawdza czy aktor zginal, jesli jest na miejscu zatrzymuje do 0
if
not Car.Wrecked(0@)
jf @INTRO_1245
Car.SetMaxSpeed(0@, 0.0)
Car.SetToNormalDriver(0@)
4@ = 4 // integer values
:INTRO_1245
if
Actor.Dead(2@)
jf @INTRO_1261
:INTRO_1261
if
3@ == 0 // integer values
jf @INTRO_1319
03D1: play_wav 1
00BC: text_highpriority 'INTRO1' 10000 ms 1 // I poke my head out of the gutter for one freakin' second and fate shovels shit in my face!
16@ = 0 // integer values
17@ = 0 // integer values
3@ = 1 // integer values
___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City