Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wie ktoś na jakiej zasadzie są tworzone chmury i mgły w GTA SA?
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
Na podstawie programu graficznego np photoshopa, a jak to zrobić? Już tłumacze:

1. Pobierz TXD Workshop
2. Włącz program po czym otwórz plik gta3.img (Open IMG)
3. Znajdź plik o nazwie "weemap.txd" (bedzie na początku) i otwórz go.
4. Jeśli chcesz z edytowac chmury to zaznaczasz plik "skyclouds" i go exportujesz.

Potem edytujesz w dowolnym programie graficznym, zapisujesz i podmieniasz.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mi bardziej chodził jak tworzyć je na nowo, a ty podałeś jak edytować tylko samą teksturę ale i tak dzięki za chęci.
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
olopl100 napisał(a):
Mi bardziej chodził jak tworzyć je na nowo, a ty podałeś jak edytować tylko samą teksturę ale i tak dzięki za chęci.


Chmury posiadają tylko teksture nie mają zadnego modelu xd

A jesli chcesz stworzyć nowe to zaopatrz sie w program graficzny i użyj zdjęcia z jakąś chmurą (najlepiej render, wtedy będzie łatwiej).

Wtem jak już zrobisz to zapisz plik jako skyclouds w formacje PNG, BMP lub TGA i podmień za istniejący.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG