Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie, w jaki sposób można pogrubić model w 3DS MAXie? Dokładnie to chciałbym nieco pogrubić ściany pewnego budynku w GTA SA w taki sposób, żeby nie zwiększyła się wysokość, ani długość tylko szerokość. Najlepiej gdyby można to było zrobić tak żeby zaznaczyć cały model i jednym ustawieniem zwiększyć grubość.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj modyfikatora "Shell".
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A gdzie znajduje się ten modyfikator? Dodam jeszcze że mój model składa się z czterech ścian i chciałbym pogrubić każdą z tych ścian "do środka", tzn. tylko w jednym kierunku.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Jest tylko jeden mały problem, otóż mój model jest cienki jak kartka i jak próbuje go pogrubić w taki sposób to powstaje drugi taki sam model odsunięty o pewną wartość, a nie ma krawędzi wokół łączącej oba obiekty.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak możesz to pokaż zdjęcie tego modelu.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Widok od góry
Widok z boku

EDIT

W sumie lepszym rozwiązaniem zamiast tego pogrubiania było by niewielkie przesunięcie każdej ze ścian do środka. Wiesz może jak coś takiego zrobić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dziwny ten model masz. Jak nie chcesz sposobem po wyżej to zrób tak. Wybierze zaznaczanie za pomocą poligonów. Zaznacz którą kolwiek ścianę potem przytrzymaj lewy shift i pociągnij za strzałkę. Tym sposobem powinna powstać kopia tej ściany.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
I takie rozwiązanie mi wystarcza. Przesunę każdą ścianę do środka, a oryginalne usunę i powinno być ok. Wiem, że dla Ciebie to może i jest proste, ale ja nie miałem zbyt dużo styczności z modelami i nie znam za bardzo 3ds maxa. Dzięki za to rozwiązanie. W razie czego jeszcze będę pytał. A co chodzi o model to jest to oryginalny model wyciągnięty z plików gry :D
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A mam jeszcze takie pytanie, czy jest w 3DS Maxie taka funkcja, żeby dwie proste nie przecinające się połączyć w spólny wierzchołek, tzn. żeby z czegoś takiego PRZED zrobić coś takiego PO za pomocą jednego kliknięcia? Wiem, że w AutoCadzie na pewno jest taka funkcja, a czy jest też w 3DS Maxie?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zaznacz werteksy które są na przeciw siebie i kliknij w opcje "weld".
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, o coś takiego mi chodziło.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG