Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Za każdym razem, jak próbuję wyeksportować model na dowolny format .dff (czy to do GTA 3, VC lub SA) to T2B.exe wywala taki komunikat: "Exception EFCreate Error in module t2b.exe at 0000B853. Cannot create file [tu lokalizacja pliku]". Jak naprawić ten błąd?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Na początek pobierze skrypty z tej strony http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9172 I skopiuj je do odpowiednich folderów.

2. Jak uruchamiasz program to uruchamiaj przez skrypt GTAmax.exe znajdujący się w folderze "Program Files>gmax>scripts>GTA_Tools" Program nie umie wyeksportować pliku dff jeżeli uruchomi się go przez ikonę gmax.

3. Spróbuj zaktualizować stery do karty graficznej jeżeli dalej nie będzie działać.

4. Spróbuj zaktualizować directx i zainstalować net framework 2.0 i 4.0 jeżeli powyższa czynność nie pomoże.

5. Wejdź w menu Customize>Preferencje>Viewports>ChooseDriver i spróbuj ustawić żeby program korzystał z directx3d a jeżeli dalej nie działa to przestaw na OpenGL, a jeżeli w dalszym ciągu nie będzie działać to pisz coś się pomyśli jeszcze.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Eksperymenty z ustawieniami DX'a i sterowników graficznych, ich reinstal - nie pomogło, zmiana silnika graficznego w gmaxie na OpenGL, - tak samo. Z ciekawości zacząłem eksportować plik .dff w różne miejsca na komputerze. REZULTAT: błąd nie pojawia się, gdy jako miejsce eksportu pliku podam dysk lokalny. Wygląda to tak, jakby ten t2b.exe nie widział pulpitu. #EDIT:
http://zapodaj.net/856ea22532967.png.html Ciekawe co powoduje ten błąd, bo pulpitu nie widzi a ten folder tak?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie widać zdjęcia. Jak możesz to wrzuć na jakiś inny hosting. Myślałem jeszcze że możesz mieć nie odpowiednią kartę graficzną ale skoro błąd nie występuje jak dasz na inną partycje to błąd jeszcze może leżeć po tym że jakiś folder może mieć polskie znaki. Nie wszystkie programy umieją je rozpoznawać. Jeżeli eksportujesz model do folderu który je ma to się ich pozbądź. Tyczy się to również nazwy partycji.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG