Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Za każdym razem, gdy użyję opcodu "0D0E: set_car 1@ component BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' to GTA SA crashuje. Gdy używam innych opcodów z NewOpcodes, np 0D12: set_car 0@ component "door_lf_dummy" alpha 50 to działa normalnie, tj: drzwi robią się przezroczyste. Nie wiem, czy to ja robię coś żle, czy to ten plugin .cleo jest skopany. Oto cały skrypcik:

{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread "TENKOD"

:TENKOD_1
wait 0
0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 1@ closest_ped_to 0@
if
Car.Defined(1@)
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_2

:TENKOD_2
wait 0
if
0D0E: set_car 1@ component "BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' // IF and SET
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_3

:TENKOD_3
wait 0
jump @TENKOD_1
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
STATE_DAM to nie nazwa, a stała zdefiniowana przez autora w stdc. Usuń ' z tego i dołącz stdc do skryptu:
Kod:
{$I stdc}

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG