Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 3 Dołączył: 2013-03-23
#
Witam!
Chciałem zrobić detonator do ładunków satchel, który byłby podpięty pod któryś z przycisków. Niestety opcode
Kod:
09D9: detonate_all_satchel_charges
nie działa i zmienia się automatycznie na
Kod:
09D9: unknown_set_car_bomb_armed
Czy można w jakikolwiek sposób zrobić taki przycisk detonujący?:)

Jakby coś to chodzi mi o skrypt CLEO;)
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Opcode się nie zmienia, masz po prostu nieaktualną definicję. Pobierz najnowszy Sanny Builder 3.09 albo zaktualizuj definicje opcodów STĄD.

O ile wiem to ten opcode działa właśnie tak, jak mówiesz - pokaż cały skrypt, bo błąd leży pewnie w nim.

EDIT: Zaktualizowałem, bo aktualna nazwa opcodu to DETONATE_PLAYERS_BOMBS.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 3 Dołączył: 2013-03-23
#
Miałem zainstalowane cleo4, teraz jest
Kod:
09D9: detonate_all_satchel_charges
, ale i tak nie detonuje, aktualizacji z tamtej stronki nie mogę pobrać, wyskakuje pusta strona po kliknięciu. To na 100% nie jest błąd w skrypcie bo to dopisałem jako dodatkową funkcję do już działającego;)

Mógłbym prosić o wrzucenie tutaj tej aktualizacji opcodów?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Będę upierać się przy błędzie skryptu - sprawdziłem ten opcode w grze, zdetonował wszystkie ładunki które rzuciłem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 3 Dołączył: 2013-03-23
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by GTAG (http://gtag.gtagaming.com/opcode-database) on 14.6.2013


{$VERSION 3.1.1000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

thread 
'BOMB' 

:BOMB_11
wait 
0 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump 
@BOMB_11 
if 
0AB0:   key_pressed 50 
else_jump 
@BOMB_11 
09D9: detonate_all_satchel_charges 
0394: play_music 1 
jump 
@BOMB_11


Muzykę odtwarza a satcheli nie detonuje...

[EDIT]
Dziwne... Jak wgrałem na czyste San Andreas od nowa CLEO to dopiero zaczęło działać... Tak czy inaczej, dzięki za pomoc;) Proszę o zamknięcie tematu.
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG