Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 5 Dołączył: 2010-07-23
#
Siemanko. Ostatnio naszła mnie chęć zagrania w GTA SA. Postanowiłem przejść je, tylko potrzebowałem jakiegoś skryptu na samochód. No i naszła mnie chęć zrobienia go. :D

Na podstawie skryptu "Call homies" zrobiłem tako o to sklejkę:
Kod:
{$CLEO .cs}

thread  
'NRG'

0005: $Radius_X = 20.0
0005: $Radius_Y = 20.0

:LOAD
04ED: load_animation "CAR_CHAT" // Animacje w samochodzie

0247: load_model #CELLPHONE // Telefon

0247: load_model 105 // Homie #1

0247: load_model 522 // NRG


:LOAD_CHECK 
wait  
10 
if  
and
 04EE:   animation "CAR_CHAT" loaded
 0248:   model #CELLPHONE available
 0248:   model 105 available
 0248:   model 522 available
jf  
@LOAD_CHECK

:NRG_1
wait  
10 
if
  
Player.Defined($PLAYER_CHAR) 
jf  
@NRG_1

:NRG_2 
wait  
10 
if
  
0AB0:  key_pressed 0x78 
jf  
@NRG_1

:NRG_3 
wait  
10 
if
  
0A32:   unknown_actor $PLAYER_ACTOR in_car 
jf  
@NRG_6

0107: $phone = create_object #CELLPHONE at 0.0 0.0 0.0
070A: unknown_action_sequence $PLAYER_ACTOR $phone 0.0 0.0 0.0 6 16 "NULL" "NULL" 0
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "carfone_in" IFP_file "CAR_CHAT" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1

:NRG_4 
wait  
0 
if
  
8611:    not  actor  $PLAYER_ACTOR performing_animation "carfone_in" 
jf  
@NRG_4

0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "carfone_loopA" IFP_file "CAR_CHAT" 4.0 loop 0 0 0 0 time 2000
wait  
2000
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "carfone_out" IFP_file "CAR_CHAT" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1

:NRG_5 
wait  
0 
if
  
8611:    not  actor  $PLAYER_ACTOR performing_animation "carfone_out" 
jf  
@NRG_5 
jump  
@NRG_6

:NRG_6
0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1 
wait  
2000
0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 0

00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $Player_X $Player_Y $Player_Z
0009: $Player_X += 2.0
00A5: $NRG_Car = create_car 522 at $Player_X $Player_Y $Player_Z
            
:NRG_PRESS2 
wait  
0 
if
    
0AB0:  key_pressed 0x7A 
jf  
@NRG_PRESS2

:NRG_CAR
wait 
10
if
    
0A32: unknown_actor $PLAYER_ACTOR in_car
jf 
@NRG_DEL

jump 
@NRG_PRESS2

:NRG_DEL
wait 
10
if
    
00A6: destroy_car $NRG_Car    
jf 
jump @NRG_1

jump 
@NRG_1

:NOP
0000: NOP
0A93: end_custom_thread


Kod działa, ale pod koniec jest usuwanie i ono nie działa tak jakbym chciał. Chciałbym, żeby jak gracz siedzi w tym nrg to nie może go usunąć, bo jak go usuwa to go zabija. Pomoże ktoś?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Prawdopodobnie wystarczy że usuniesz ten opcod
Kod:
00A6: destroy_car $NRG_Car
z samego doły skryptu i pojazd nie powinie znikać.

Jeszcze napisz dokładniej na czym ten skrypt polega.
Postów: 5 Dołączył: 2010-07-23
#
Ma działać to tak że:
Naciskam F9 i CJ dzwoni no i pojawia mi się NRG koło mnie.
Naciskam F11 i NRG znika, o ile na nim nie siedze. Jak na nim siedze to nic się nie dzieje. :P

Pojawiać się pojawia, tylko nie mogę zrobic tak żeby nie znikało jak siedze na nim.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Według mnie zamiast:
Kod:
:NRG_PRESS2  
wait   
0  
if
     
0AB0:  key_pressed 0x7A  
jf   
@NRG_PRESS2

:NRG_CAR
wait  
10
if
     
0A32: unknown_actor $PLAYER_ACTOR in_car
jf  
@NRG_DEL

jump  
@NRG_PRESS2


wystarczyłoby:
Kod:
:NRG_PRESS2  
wait   
100  
if 
and
     0AB0:  key_pressed 0x7A  
     80DF: not actor $PLAYER_ACTOR driving
jf   
@NRG_PRESS2
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG