Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy może da się zrobić drzwi garażowe, czyli takie drzwi jak są w pierwszym garażu CJ ale w cleo?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Mógłbyś postawić takie na mapie w CLEO, ale gra wykorzystuje w 100% limit dostępnych garaży.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mam namyśli same drzwi. Żeby one się w ten sposób otwierały jak te w pierwszym garażu CJ. A ty mówisz chyba o normalnym zapisie z drzwiami. Choć możliwie że cie źle rozumiem.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak, mi chodziło o cały garaż.

Dobre pytanie. Na pewno można pobawić się ruchem obiektów, ale z tego co mnie się wydaje, dźwięku nie odtworzysz w prosty sposób.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A nie da się postawić normalnie drzwi za pomocą 0107, ustawić otwieranie/zamykanie za pomocą 0360/0361, a dźwięk dodać przez 097A?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
artginPL napisał(a):
A nie da się postawić normalnie drzwi za pomocą 0107

Powinno się dać.

artginPL napisał(a):
stawić otwieranie/zamykanie za pomocą 0360/0361

Nie.

artginPL napisał(a):
a dźwięk dodać przez 097A?

Nie jestem pewien czy ten dźwięk jest dostępny przez te komendy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent napisał(a):
Nie jestem pewien czy ten dźwięk jest dostępny przez te komendy.

Na pewno jest dostępny, a ID tych dźwięków to:

Kod:
SOUND_GARAGE_DOOR_START 1153

SOUND_GARAGE_DOOR_STOP 1154

Zostaje tylko kwestia ustawienia czasu otwierania drzwi pomiędzy tymi dźwiękami.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę pokombinowałem i zrobiłem że brama otwiera się z góry na duł i też całkiem fajny efekt z tego wyszedł. Dodałem również dźwięk odtwarzania bramy za pomocą tego opcodu 097A: ale ten dźwięk jest odtwarzany w nieskończoność. Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
olopl100 napisał(a):
Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?

No właśnie ten drugi dźwięk powinien zatrzymać ten pierwszy. Dlatego napisałem, że pozostaje kwestia ustawienia czasu otwierania drzwi pomiędzy tymi dźwiękami. Po prostu dajesz start tego pierwszego dźwięku razem z otwieraniem drzwi, a gdy drzwi się już otworzą (po określonym czasie) to dajesz ten drugi dźwięk, który powinien wyłączyć ten pierwszy. Tak samo robisz przy zamykaniu.
Postów: 1 Dołączył: 2013-05-14
#
Odkopuję. Nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy mógłbyś się podzielić tym, jak zrobiłeś otwieraną bramę? Ponieważ tworzę sobie swoją mapke i brakuje mi tej opcji przy wjeździe na posesje.
Jestem w tym ciemny, czytałem trochę o modyfikowaniu, scryptach itd, ale jeżeli będziesz w stanie tak w miarę na chłopski rozum to wytłumaczyć, to będę wdziędzny :)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG