Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-04-15 14:08:49
Czy może da się zrobić drzwi garażowe, czyli takie drzwi jak są w pierwszym garażu CJ ale w cleo?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-15 15:57:24
Mógłbyś postawić takie na mapie w CLEO, ale gra wykorzystuje w 100% limit dostępnych garaży.
___________________
Moderator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-04-15 19:29:44
Mam namyśli same drzwi. Żeby one się w ten sposób otwierały jak te w pierwszym garażu CJ. A ty mówisz chyba o normalnym zapisie z drzwiami. Choć możliwie że cie źle rozumiem.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-15 19:55:35
Tak, mi chodziło o cały garaż.
Dobre pytanie. Na pewno można pobawić się ruchem obiektów, ale z tego co mnie się wydaje, dźwięku nie odtworzysz w prosty sposób.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-04-15 21:40:26
A nie da się postawić normalnie drzwi za pomocą
0107, ustawić otwieranie/zamykanie za pomocą
0360/
0361, a dźwięk dodać przez
097A?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-04-15 22:53:02
artginPL napisał(a):
A nie da się postawić normalnie drzwi za pomocą 0107
Powinno się dać.
artginPL napisał(a):
stawić otwieranie/zamykanie za pomocą 0360/0361
Nie.
artginPL napisał(a):
a dźwięk dodać przez 097A?
Nie jestem pewien czy ten dźwięk jest dostępny przez te komendy.
___________________
Moderator
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-04-16 08:47:43
Silent napisał(a):
Nie jestem pewien czy ten dźwięk jest dostępny przez te komendy.
Na pewno jest dostępny, a ID tych dźwięków to:
Kod:
SOUND_GARAGE_DOOR_START 1153
SOUND_GARAGE_DOOR_STOP 1154
Zostaje tylko kwestia ustawienia czasu otwierania drzwi pomiędzy tymi dźwiękami.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-04-16 12:31:16
Trochę pokombinowałem i zrobiłem że brama otwiera się z góry na duł i też całkiem fajny efekt z tego wyszedł. Dodałem również dźwięk odtwarzania bramy za pomocą tego opcodu 097A: ale ten dźwięk jest odtwarzany w nieskończoność. Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2013-04-16 16:02:06
olopl100 napisał(a):
Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?
No właśnie ten drugi dźwięk powinien zatrzymać ten pierwszy. Dlatego napisałem, że pozostaje kwestia ustawienia czasu otwierania drzwi pomiędzy tymi dźwiękami. Po prostu dajesz start tego pierwszego dźwięku razem z otwieraniem drzwi, a gdy drzwi się już otworzą (po określonym czasie) to dajesz ten drugi dźwięk, który powinien wyłączyć ten pierwszy. Tak samo robisz przy zamykaniu.
Postów:
1
Dołączył:
2013-05-14
Napisano dnia: 2013-05-14 21:04:28
Odkopuję. Nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy mógłbyś się podzielić tym, jak zrobiłeś otwieraną bramę? Ponieważ tworzę sobie swoją mapke i brakuje mi tej opcji przy wjeździe na posesje.
Jestem w tym ciemny, czytałem trochę o modyfikowaniu, scryptach itd, ale jeżeli będziesz w stanie tak w miarę na chłopski rozum to wytłumaczyć, to będę wdziędzny :)