Te markery to są tak zwane eneksy i znajdują się one zazwyczaj w plikach ipl w sekcji
Kod:
enex
end
W eneksach nie ma nazw budynków przy, których one stoją i pewnie dlatego nie znalazłeś tego rodzaju markerów w plikach ipl. Przykładowo masz w pliku ipl podany taki kod
Cytat:
enex
1259.39, -785.332, 91.042, 0, 1, 3, 8, 1255.89, -785.332, 91.042, 127, 0, 4, "MADDOGS", 0, 2, 0, 24
end
1259.39, -785.332, 91.042 - oznacza wejście do budynku z zewnątrz
1255.89, -785.332, 91.042 - to jest też wejście do budynku ale tym umieszczonym w interiorze, np. do pierwszego domu cj.
"MADDOGS" - jak się nie mylę tu trzeba podać nazwę interioru do którego ma prowadzić eneks.
0, 24 Godzina od której do której ma być aktywne wejście(widoczny ma być żółty marker).
127 Jak postać zespawnóje się w budynku to ona zazwyczaj jest obrócona tyłem do drzwi. Tym parametrem możesz to zmienić. Obrót należy podawać w stopniach.
Niestety reszty paramentów nie udało mi się rozszyfrować do czego one służą.
Jeżeli chcesz zlokalizować, do którego budynku jest przypisany dany eneks musiałbyś zaimportować sobie mapę do np. 3ds max. Po plikach ipl ciężko się wyznać który eneks jest przypisany, do którego budynku. Co do pozycjonowania enksów(ustawiani ich w jakimś miejscu) to najlepiej jest to robić w 3ds max chociaż jak ja to robiłem to nie zawsze chciało to działać jak powinno.