Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy za pomocą opcodu 023C można przywołać inne postacie niż podane poniżej (wzięte z pomocy SB):
Kod:
      
\'ANDRE\'    Andre  
\'BBTHIN\'   Big Bear (thin)  
\'BB\'       Big Bear (fat)  
\'CAT\'      Catalina  
\'CESAR\'    Cesar  
\'COPGRL1\'  The naked girl 1  
\'COPGRL2\'  Girl 1  
\'COPGRL3\'  Girl 1  
\'CLAUDE\'   Claude from GTA3  
\'CROGRL1\'  The naked girl 2  
\'CROGRL2\'  Girl 2  
\'DWAYNE\'   Dwayne  
\'EMMET\'    Emmet  
\'FORELLI\'  Forelli  
\'JANITOR\'  mechanic  
\'JETHRO\'   Jethro  
\'JIZZY\'    Jizzy  
\'HERN\'     Hernandes  
\'GANGRL1\'  The naked girl 3  
\'GANGRL2\'  Girl 3  
\'GANGRL3\'  Girl 3  
\'GUNGRL1\'  The naked girl 4  
\'GUNGRL2\'  Girl 4  
\'GUNGRL3\'  Girl 4  
\'KENDL\'    Kendel  
\'MACCER\'   Maccer  
\'MADDOGG\'  Mad Dog  
\'MECGRL1\'  The naked girl 5  
\'MECGRL2\'  Girl 5  
\'MECGRL3\'  Girl 5  
\'NURGRL1\'  The naked nurse  
\'NURGRL2\'  nurse  
\'NURGRL2\'  nurse  
\'OGLOC\'    OG Loc  
\'PAUL\'     Kent Paul  
\'PULASKI\'  Pulaski  
\'ROSE\'     Ken Rosenberg  
\'RYDER1\'   Ryder (1)  
\'RYDER2\'   Ryder (2)  
\'RYDER3\'   Ryder (3)  
\'SINDACO\'  Sindaco  
\'SMOKE\'    Big Smoke  
\'SMOKEV\'   with body armour  
\'SUZIE\'    Suzie  
\'SWEET\'    Sweet  
\'TBONE\'    T Bone  
\'TENPEN\'   Tenpeni  
\'TORINO\'   Torino  
\'TRUTH\'    righteous man  
\'WUZIMU\'   Wu Zi  
\'ZERO\'     Zero  


Chodzi mi o takie postacie jak np. B-Dup, Ran Fa Li, Salvatore Leone, czyli te które występowały tylko w cutscenkach. A jeżeli nie da się ich przywołać za pomocą powyższego opcodu to czy można w jakiś inny sposób to zrobić? Bo chciałbym ich wykorzystać np. jako członków swojego gangu.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Postaci z cutscenek trzeba byłoby zriggować ponownie tak, by pasowały do animacji w grze. Następnie tak przygotowaną postać można dodać do peds.ide lub wczytać przez 023C.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A na czym polega to riggowanie i w jaki sposób można to zrobić?
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
W sumie myślałem że będzie to trochę łatwiejsze :P Ale spróbuję może się uda. I jeszcze takie pytanie tą nową postać po przerobieniu muszę później podmienić za jakiegoś peda? Nie mogę jej tak po prostu dodać?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie liczyłem ile jest wpisów w peds.ide, ale gra wspiera ich max 278. Jeśli jest ich mniej, możesz dodać.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Albo zaimportuj jakiegoś peda używając kams scriptów do maxa przez ifp IO -> import dff, usuń model zostawiając szkielet i wstaw na jego miejsce model Twojego specjalnego aktora, postępując wg poradnika który podałem. Potem wywołaj go sobie używając ID lub nazwy peda którego przerabiałeś.

Jakby coś było nie jasne to na YT znajdziesz co najmniej kilka filmów dotyczących riggowania pedów pod GTASA :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dobra, dzięki za wszystko, będę próbował może coś z tego wyjdzie. W razie czego będę pytał dalej :P
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG