Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 22 Dołączył: 2011-01-30
#
Elo

Tak jak w temacie.Jak takie coś zrobić żeby np tekstura "SWIATLA" zamieniala się na "SWIATLA_ON" i "SWIATLA_ON" świeciła w nocy oraz obracanie dummy o nazwie np. PEDAL_GAZU i w nim zawartych elementów.Wiem że to skomplikowane więc nie powiadamiajcie mnie.Mogą byc nawet tutoriale angielsko języczne.Chodzi mi o coś w stylu "IvLM by DK22'Pac" i "Steering Mod by Izrelli" tylko nie gotowe ale jak takie coś zrobić.???
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W obu przypadkach najlepiej by było jak byś podał jakieś namacalne przykłady np. w postaci filmiku labo zdjęcia o co ci z tym chodzi.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To są rzeczy głęboko wbite w EXE. Poradników na to (na tworzenie takich nowych materiałów/dummys) nie ma, możesz polegać jedynie na tym co oferuje Ci gra i modyfikacje.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 22 Dołączył: 2011-01-30
#
No ale jak tworżą modyfikacje to się da,mam kod z Izreli's Steering mod i tam jest jakieś haackowanie pamięci np:
Kod:

:NEWSVAN_753
6@ += 1172 
0A8D: 2@ = read_memory 6@ size 4 virtual_protect 0 
2@ *= -2.5 
1@ += 1680 
0A8D: 1@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
if 
   
not 1@ == 0 
else_jump 
@NEWSVAN_7670 
1@ += 156 
0A8D: 1@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
if 
   
not 1@ == 0 
else_jump 
@NEWSVAN_1241 
1@ += 172 
0A8D: 15@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8D: 16@ = read_memory 1@ size 1 virtual_protect 0 
1@ -= 176 
if 
05AE:   15@s == 'steer' 
else_jump 
@NEWSVAN_1241 
0085: 7@ = 1@ // (int) 

1@ += 152 
0A8D: 1@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
if 
   
not 1@ == 0 
else_jump 
@NEWSVAN_1213 
1@ += 172 
0A8D: 15@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8D: 16@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ -= 176 
if 
05AE:   15@s == 'steering' 
else_jump 
@NEWSVAN_1213 
1@ += 16 
1@ += 48 
0A8D: 3@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8D: 4@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8D: 5@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 0 
1@ -= 56 
0AA6: call_method 5878048 1@ num_params 3 pop 0 0.0 2@ 0.0  
1@ += 48 
0A8C: write_memory 1@ size 4 value 3@ virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8C: write_memory 1@ size 4 value 4@ virtual_protect 0 
1@ += 4 
0A8C: write_memory 1@ size 4 value 5@ virtual_protect 0 

Jak się hacuje tak pamięć???

Sabaru@

I w przeróbce tego polda trżeba było zrobić w tekstórach coś w stylu vechocle128 i vechicleligihtson128 czyli vehiclelight i vehiclelight_on.I one się zmieniają.A kierownica ma osobne dummy które się obraca.Tylko niewiem wlasnie jak takie coś zrobić.
Postów: 22 Dołączył: 2011-01-30
#
A chociaż może ktoś z was wie jak zrobić żeby jakieś dummy (bone,ten taki zielony szescian w zmodelerze) w aucie był obrotowy.To nie jest "wbite w EXE" bo Izrelli steering mod nie korzysta z dodatkowych opcode'ów.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG