Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Chciałbym przenieść na to forum zabawę która występuje na forach związanych z programowaniem. Chodzi o to, że ja podaje kolejnej osobie jaki kod ma napisać i kolejna osoba odpowiada i podaje następnej osobie co ma napisać.
Zaczynam.

Napisz kod na utworzenie aktora po wciśnięciu klawisza.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
while true
   
wait 0
   if
      
00E1: player 0 pressed_key 19
   then
      
009A: 2@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 0.0 0.0 0.0
   end
end


Napisz kod na stworzenie pożaru na obszarze 142.3 852.0 19.2 w promieniu 10.0.

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Szybciej było mi dać pełny kod razem z nagłówkiem CLEO:

Kod:
{$CLEO}
hex
00 00 01 00 04 7D D6 00 04 00 B0 0A 04 46 4D 00
01 3E FF FF FF 06 00 03 00 00 04 00 07 00 03 01
00 06 CD 4C 0E 43 07 00 03 02 00 06 00 00 55 44
07 00 03 03 00 06 9A 99 99 41 08 02 03 04 00 06
00 00 20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 01 00 03 04
00 08 02 03 04 00 06 00 00 20 C1 06 00 00 20 41
5B 00 03 02 00 03 04 00 08 02 03 04 00 06 00 00
20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 03 00 03 04 00 CF
02 03 01 00 03 02 00 03 03 00 04 00 04 02 08 05
00 00 00 0A 00 0A 00 03 00 00 04 01 19 00 03 00
00 04 09 4D 00 01 E4 FF FF FF B0 0A 04 46 4D 00
01 40 FF FF FF 01 00 04 7D 02 00 01 56 FF FF FF
86 09 02 00 01 FE FF FF FF
end


Napisz kod na przyjazd taksówki po CJa po wciśnięciu klawisza (sam przyjazd, bez wsiadania i innych).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0000: NOP 
Model.Load(#TAXI)
Model.Load(#MALE01)

:NONAME_37
wait 
0 
if 
0AB0:   key_pressed 75 
jf 
@NONAME_37 
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR$X$Y$Z)
wait 
10 
$X += 100.0
$Y += 100.0
$Z += 1.0 
wait 
10 
009A: 0@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 0.0 0.0 0.0
00A5: 1@ = create_car #TAXI at $X $Y $Z 
036A: put_actor 0@ in_car 1@  
wait 
10
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR$X2$Y2$Z2)
wait 
50
$Y2 += 5.0
02C2: car 1@ drive_to $X2 $Y2 $Z2 

0A93: end_custom_thread


Napisz kod na utworzenie 3-ech postaci, które wyposażone są w noże. Po zobaczeniu CJ'a atakują go.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
0247: request_model 223
0247: request_model 66
0247: request_model 79
0247: request_model #knifecur 
038B: load_requested_models

009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at 286.4482 2534.4302 16.8194
009A: 1@ = create_actor_pedtype 4 model 66 at 287.67 2536.6975 16.8197
009A: 2@ = create_actor_pedtype 4 model 79 at 284.9556 2536.9709 16.819
0173: set_actor 0@ Z_angle_to 357.2481329
0173: set_actor 1@ Z_angle_to 123.8359357
0173: set_actor 2@ Z_angle_to 211.527142

0605: actor 0@ perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor 1@ perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor 2@ perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms

:petla1
wait  
0
if 
or
0105:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 0@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot
0105:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 1@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot
0105:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot 
jf  
@petla1

05BF: AS_actor 0@ look_at_actor $PLAYER_ACTOR 1800 ms 
05BF: AS_actor 1@ look_at_actor $PLAYER_ACTOR 1800 ms
05BF: AS_actor 2@ look_at_actor $PLAYER_ACTOR 1800 ms
wait 
1000 
01B2: give_actor 0@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor 0@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
01B2: give_actor 1@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
01B2: give_actor 2@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor 2@ kill_actor $PLAYER_ACTOR


Napisz kod, który ma polegać na dowiezieniu dowolnym pojazdem dowolnej dziewczyny z pod pierwszego domu cj do najbliższego punktu z ciuchami. Wystarczy żeby cj przewiózł ją z punktu A do B. Nie muszą być zachowane zasady czy aktor został zabity, czy samochód został zniszczony itd.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
:NONAME_7
wait 
0 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump 
@NONAME_7 

:NONAME_27
wait 
10 
if 
   
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump 
@NONAME_27 
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
wait 
2000 
0A40: 2@ = create_entrance_marker_at 2505.625 -1675.069 14.0 color 14 

:NONAME_82
wait 
10 
if 
01AE:   car 1@ sphere 0 near_point 2505.625 -1675.069 radius 50.0 50.0 stopped 
else_jump 
@NONAME_82 
wait 
1000 
073F: get_actor_in_sphere 2505.625 -1675.069 12.9954 radius 60.0 with_pedtype_civilian 1 gang 1 criminal/prostitute 1 handle_as 3@ 
else_jump 
@NONAME_82 
wait 
10 
if 
83A3:   not actor 3@ male 
else_jump 
@NONAME_82 
05CA: AS_actor 3@ enter_car 1@ passenger_seat 0 -1 ms 

:NONAME_199
wait 
10 
if 
   
Actor.InCar(3@1@)
else_jump 
@NONAME_199 
Car.DriveTo(1@, 2252.64, -1652.132, 14.9608)
Car.SetMaxSpeed(1@, 20.0)

:NONAME_257
wait 
10 
if 
01AE:   car 1@ sphere 0 near_point 2252.64 -1652.132 radius 5.0 5.0 stopped 
else_jump 
@NONAME_257 
05CD: AS_actor 3@ exit_car 1@ 


Napisz kod w którym postać 1 będzie rozmawiała z drugą postacią, po czym dojdzie do bójki. Gdy jedna z osób zginie, przyjedzie karetka.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
0247: request_model 223
0247: request_model 66
0247: request_model #sfemt1
0247: request_model #AMBULAN 
038B: load_requested_models

009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at -28.7387 2345.8083 24.1406
0173: set_actor 0@ Z_angle_to 92.7926276
009A: 1@ = create_actor_pedtype 20 model 66 at -31.5252 2345.8049 24.1406
0173: set_actor 1@ Z_angle_to 274.359385

0605: actor 0@ perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor 1@ perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms

wait  
5000 
01B2: give_actor 0@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor 0@ kill_actor 1@
01B2: give_actor 1@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor 1@ kill_actor 0@

:petla1
wait   
0
if 
or
0118:   actor 0@ dead 
0118:   actor 1@ dead 
jf   
@petla1

00A5: 2@ = create_car #AMBULAN at 118.3417 2281.2822 20.5956
0175: set_car 2@ z_angle_to 67.7257283
0129: 3@ = create_actor_pedtype 4 model #sfemt1 in_car 2@ driverseat  
Car.DriveTo(2@, -38.3078, 2330.2585, 24.1347)
Car.SetMaxSpeed(2@, 30.0)
00AE: set_car 2@ traffic_behaviour_to 3
0397: enable_car 2@ siren 1 


napisz kod na wyłączenie i włączenie huda oraz radaru za pomocą dowolnego klawisza.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
:NONAME_37
wait  
10  
if 
0AB0:   key_pressed 75  //Klawisz "K"

jf  
@NONAME_38 
0826: enable_hud 1 
0581: enable_radar 1
wait 
100

:NONAME_38
wait 
10
if
0AB0:   key_pressed 75 //Klawisz "K"

jf 
@NONAME_38
0826: enable_hud 0
0581: enable_radar 0 
wait 
100
jump 
@NONAME_37


Napisz kod w którym znajdzie się pościg, zaczynający się od podwórka pierwszego domu CJ'a, kończący się na pościgu przez policję i śmierci dowolnych aktorów.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG