Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-12-18 17:06:20
Witam. Chciałbym przenieść na to forum zabawę która występuje na forach związanych z programowaniem. Chodzi o to, że ja podaje kolejnej osobie jaki kod ma napisać i kolejna osoba odpowiada i podaje następnej osobie co ma napisać.
Zaczynam.
Napisz kod na utworzenie aktora po wciśnięciu klawisza.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-12-18 17:41:59
Kod:
while true
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 19
then
009A: 2@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 0.0 0.0 0.0
end
end
Napisz kod na stworzenie pożaru na obszarze 142.3 852.0 19.2 w promieniu 10.0.
___________________
Administrator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-12-18 18:12:01
Szybciej było mi dać pełny kod razem z nagłówkiem CLEO:
Kod:
{$CLEO}
hex
00 00 01 00 04 7D D6 00 04 00 B0 0A 04 46 4D 00
01 3E FF FF FF 06 00 03 00 00 04 00 07 00 03 01
00 06 CD 4C 0E 43 07 00 03 02 00 06 00 00 55 44
07 00 03 03 00 06 9A 99 99 41 08 02 03 04 00 06
00 00 20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 01 00 03 04
00 08 02 03 04 00 06 00 00 20 C1 06 00 00 20 41
5B 00 03 02 00 03 04 00 08 02 03 04 00 06 00 00
20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 03 00 03 04 00 CF
02 03 01 00 03 02 00 03 03 00 04 00 04 02 08 05
00 00 00 0A 00 0A 00 03 00 00 04 01 19 00 03 00
00 04 09 4D 00 01 E4 FF FF FF B0 0A 04 46 4D 00
01 40 FF FF FF 01 00 04 7D 02 00 01 56 FF FF FF
86 09 02 00 01 FE FF FF FF
end
Napisz kod na przyjazd taksówki po CJa po wciśnięciu klawisza (sam przyjazd, bez wsiadania i innych).
___________________
Moderator
Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-12-18 19:18:26
Kod:
{
$VERSION 3.1.0027}
{
$CLEO .cs}
0000: NOP
Model.Load(#TAXI)
Model.Load(#MALE01)
:NONAME_37
wait 0
if
0AB0: key_pressed 75
jf @NONAME_37
Actor.StorePos(
$PLAYER_ACTOR,
$X,
$Y,
$Z)
wait 10
$X += 100.0
$Y += 100.0
$Z += 1.0
wait 10
009A: 0@ = create_actor_pedtype 4 model #MALE01 at 0.0 0.0 0.0
00A5: 1@ = create_car #TAXI at
$X $Y $Z
036A: put_actor
0@ in_car
1@
wait 10
Actor.StorePos(
$PLAYER_ACTOR,
$X2,
$Y2,
$Z2)
wait 50
$Y2 += 5.0
02C2: car
1@ drive_to
$X2 $Y2 $Z2
0A93: end_custom_thread
Napisz kod na utworzenie 3-ech postaci, które wyposażone są w noże. Po zobaczeniu CJ'a atakują go.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-12-18 21:48:48
Kod:
0247: request_model 223
0247: request_model 66
0247: request_model 79
0247: request_model #knifecur
038B: load_requested_models
009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at 286.4482 2534.4302 16.8194
009A: 1@ = create_actor_pedtype 4 model 66 at 287.67 2536.6975 16.8197
009A: 2@ = create_actor_pedtype 4 model 79 at 284.9556 2536.9709 16.819
0173: set_actor
0@ Z_angle_to 357.2481329
0173: set_actor
1@ Z_angle_to 123.8359357
0173: set_actor
2@ Z_angle_to 211.527142
0605: actor
0@ perform_animation_sequence
"IDLE_CHAT" from_file
"PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor
1@ perform_animation_sequence
"IDLE_CHAT" from_file
"PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor
2@ perform_animation_sequence
"IDLE_CHAT" from_file
"PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
:petla1
wait 0
if or
0105: actor
$PLAYER_ACTOR near_actor
0@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot
0105: actor
$PLAYER_ACTOR near_actor
1@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot
0105: actor
$PLAYER_ACTOR near_actor
2@ radius 40.0 40.0 10.0 sphere 0 on_foot
jf @petla1
05BF: AS_actor
0@ look_at_actor
$PLAYER_ACTOR 1800 ms
05BF: AS_actor
1@ look_at_actor
$PLAYER_ACTOR 1800 ms
05BF: AS_actor
2@ look_at_actor
$PLAYER_ACTOR 1800 ms
wait 1000
01B2: give_actor
0@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor
0@ kill_actor
$PLAYER_ACTOR
01B2: give_actor
1@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor
1@ kill_actor
$PLAYER_ACTOR
01B2: give_actor
2@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor
2@ kill_actor
$PLAYER_ACTOR
Napisz kod, który ma polegać na dowiezieniu dowolnym pojazdem dowolnej dziewczyny z pod pierwszego domu cj do najbliższego punktu z ciuchami. Wystarczy żeby cj przewiózł ją z punktu A do B. Nie muszą być zachowane zasady czy aktor został zabity, czy samochód został zniszczony itd.
Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-12-20 20:31:01
Kod:
:NONAME_7
wait 0
if
Player.Defined(
$PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_7
:NONAME_27
wait 10
if
Actor.Driving(
$PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_27
03C0: 1@ = actor
$PLAYER_ACTOR car
wait 2000
0A40: 2@ = create_entrance_marker_at 2505.625 -1675.069 14.0 color 14
:NONAME_82
wait 10
if
01AE: car
1@ sphere 0 near_point 2505.625 -1675.069 radius 50.0 50.0 stopped
else_jump @NONAME_82
wait 1000
073F: get_actor_in_sphere 2505.625 -1675.069 12.9954 radius 60.0 with_pedtype_civilian 1 gang 1 criminal/prostitute 1 handle_as
3@
else_jump @NONAME_82
wait 10
if
83A3: not actor
3@ male
else_jump @NONAME_82
05CA: AS_actor
3@ enter_car
1@ passenger_seat 0 -1 ms
:NONAME_199
wait 10
if
Actor.InCar(
3@,
1@)
else_jump @NONAME_199
Car.DriveTo(
1@, 2252.64, -1652.132, 14.9608)
Car.SetMaxSpeed(
1@, 20.0)
:NONAME_257
wait 10
if
01AE: car
1@ sphere 0 near_point 2252.64 -1652.132 radius 5.0 5.0 stopped
else_jump @NONAME_257
05CD: AS_actor
3@ exit_car
1@
Napisz kod w którym postać 1 będzie rozmawiała z drugą postacią, po czym dojdzie do bójki. Gdy jedna z osób zginie, przyjedzie karetka.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-12-23 02:26:04
Kod:
0247: request_model 223
0247: request_model 66
0247: request_model #sfemt1
0247: request_model #AMBULAN
038B: load_requested_models
009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at -28.7387 2345.8083 24.1406
0173: set_actor
0@ Z_angle_to 92.7926276
009A: 1@ = create_actor_pedtype 20 model 66 at -31.5252 2345.8049 24.1406
0173: set_actor
1@ Z_angle_to 274.359385
0605: actor
0@ perform_animation_sequence
"IDLE_CHAT" from_file
"PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor
1@ perform_animation_sequence
"IDLE_CHAT" from_file
"PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
wait 5000
01B2: give_actor
0@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor
0@ kill_actor
1@
01B2: give_actor
1@ weapon 4 ammo 20
05E2: AS_actor
1@ kill_actor
0@
:petla1
wait 0
if or
0118: actor
0@ dead
0118: actor
1@ dead
jf @petla1
00A5: 2@ = create_car #AMBULAN at 118.3417 2281.2822 20.5956
0175: set_car
2@ z_angle_to 67.7257283
0129: 3@ = create_actor_pedtype 4 model #sfemt1 in_car
2@ driverseat
Car.DriveTo(
2@, -38.3078, 2330.2585, 24.1347)
Car.SetMaxSpeed(
2@, 30.0)
00AE: set_car
2@ traffic_behaviour_to 3
0397: enable_car
2@ siren 1
napisz kod na wyłączenie i włączenie huda oraz radaru za pomocą dowolnego klawisza.
Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-12-23 02:51:48
Kod:
:NONAME_37
wait 10
if
0AB0: key_pressed 75
@NONAME_38
0826: enable_hud 1
0581: enable_radar 1
wait 100
:NONAME_38
wait 10
if
0AB0: key_pressed 75
@NONAME_38
0826: enable_hud 0
0581: enable_radar 0
wait 100
jump @NONAME_37
Napisz kod w którym znajdzie się pościg, zaczynający się od podwórka pierwszego domu CJ'a, kończący się na pościgu przez policję i śmierci dowolnych aktorów.