Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie co do kątów obrotu po wyjściu z interioru. Otóż jak wychodzę z niektórych interiorów to gracz nie jest ustawiony w kierunku przeciwnym do drzwi tylko w kierunku północy (zerowy kąt obrotu). Dzieje się tak w przypadku gdy w sekcji enex kąt obrotu jest bardzo duży, tzn. powyżej wartości 360. Nie wiem czy to jest normalne, czy nie, ale mi wydaje się to trochę dziwne. Wcześniej myślałem że to może jakiś błąd w mojej grze, ale ściągnąłem sobie backup folderu data z wersji 1,0 i nic się nie zmieniło.

Tutaj dałem przykład, jest to sekcja enex z pliku countye.ipl. Jak widać przy pierwszych trzech markerach kąty obrotu mają dziwnie duże wartości (powyżej 2000!!!):
Kod:
enex
1288.8, 271.002, 18.5554, -0.429601, 1, 2.27972, 8, 1291.9, 269.445, 19, -2285.19, 0, 4, "GENOTB", 0, 2, 0, 24
794.884, -506.702, 17.1238, -1.57886, 1, 2.27972, 8, 793.991, -514.26, 16.5684, -2340.19, 0, 4, "SVCUNT", 0, 2, 0, 24
2236.53, 167.997, 27.196, -1.57886, 1, 2.27972, 8, 2237.63, 160.439, 26.6406, -2340.19, 0, 4, "SVCUNT", 0, 2, 0, 24
242.668, -178.478, 0.621441, 1.74846e-007, 2.66916, 3.35031, 8, 240.039, -178.297, 1, -269.903, 0, 4, "AMMUN2", 0, 2, 0, 24
627.642, -571.789, 16.907, 0, 2, 3.35031, 8, 631.013, -571.608, 15.2856, -85.9025, 0, 4, "POLICE1", 0, 2, 0, 24
672.355, -496.834, 15.3751, 0, 1.2, 2, 8, 675.726, -496.653, 15.3751, -88.9025, 0, 4, "BARBER2", 0, 2, 0, 24
291.974, -195.463, 0.852, 0, 1.4, 3.35031, 8, 287.345, -195.282, 1.23056, -269.903, 0, 4, "DINER2", 0, 2, 0, 24
206.802, -112.542, 3.98153, 1.74846e-007, 1, 3.35031, 8, 206.173, -109.361, 4.36009, -350.903, 0, 4, "SVCUNT", 0, 2, 0, 24
1367.27, 248.388, 18.6229, -0.410739, 1, 4, 8, 1362.64, 249.569, 19.0015, 69.0975, 0, 4, "FDPIZA", 0, 2, 0, 24
681.579, -473.419, 15.592, 0, 1.4, 0.6, 8, 681.494, -476.161, 15.592, 180, 0, 4, "TSDINER", 0, 2, 0, 24
2333.43, 61.5173, 25.7342, 1.74846e-007, 1, 3.35031, 8, 2336.8, 61.6987, 25.5342, -90, 0, 4, "AMMUN2", 0, 2, 0, 24
2333.43, 75.0488, 25.7342, 1.74846e-007, 2, 3.35031, 8, 2335.8, 75.2301, 25.5042, -90, 0, 4, "FDPIZA", 0, 2, 0, 24
2333.43, 75.0488, 25.7342, 1.74846e-007, 2, 3.35031, 8, 2335.8, 75.2301, 25.5042, -90, 0, 4, "FDPIZA", 0, 2, 0, 24
1367.27, 248.388, 18.6229, -0.410739, 1, 4, 8, 1362.64, 249.569, 19.0015, 69.0975, 0, 4, "FDPIZA", 0, 2, 0, 24
203.334, -202.532, 0.600709, -1.57107, 1, 4, 8, 203.705, -205.35, 0.600709, -180, 0, 4, "FDPIZA", 0, 2, 0, 24


Mógłby mi ktoś powiedzieć czy jest to normalne, a jeżeli nie to jak takie coś można naprawić?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po prostu niedopatrzenie Rockstara (na tyle niewielkie, że żadem betatester tego nie zauważył). Dość ciekawe, swoją drogą.

Mógłbym wydać do tego poprawkę w ASI, dzięki czemu SA normalizowałoby (przekształcało do wartości w przedziale 0.0 - 360.0) te kąty, ale czy jest sens?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale w sumie nie jestem pewien czy jest to normalne, czy dzieje się tak tylko u mnie czy u innych też. Może normalnie gra jakoś to sobie przelicza, i tylko mi się coś przestawiło? Mógłby mi ktoś napisać czy też tak ma? Dodam, że mi dzieje się tak m.in. po wyjściu z kryjówki w Dillimore, czy kasyna Caliguli.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie, też to zauważyłem przy grze. To 'normalne'.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
W takim razie fajnie by było jak byś zrobił taką poprawkę w ASI. Mi na pewno by się przydała
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG