Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, to znowu ja ;-) Ostatnio trochę poprawiam swoje skrypty i znów mam prosty problem z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie kiedyś napisałem skrypt na nowe ikonki na mapie. Skrypt wyglądał następująco:

Kod:
{$CLEO .cs}
thread \"NONAME\" 
0A95: enable_thread_saving

:Skrypt
if
  $ONMISSION == 0
then
  1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(7, -1450.047, 2592.713, 55.8359)
  2@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(29, 1365.068, 249.947, 19.5669)
  3@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 1552.463, -1675.474, 16.1953)

  while $ONMISSION == 0
    wait 0
  end
else
  Marker.Disable(1@)
  Marker.Disable(2@)
  Marker.Disable(3@)

  while $ONMISSION == 1
    wait 0
  end
end

jump @Skrypt
0A93: end_custom_thread


Nie pokazałem tu wszystkich ikonek bo nie o to tu chodzi. Po prostu chciałbym teraz dodać opcję że ikonki pokazują się dopiero po wciśnięciu klawisza 1, a po wciśnięciu klawisza 2 znikają. I tu moje pytanie gdzie wstawić opcody 0AB0 żeby wszystko dobrze działało? O ile pierwszy klawisz domyślam się gdzie wstawić, to z drugim mam spory problem...
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mniej więcej kod powinien wyglądać tak.
Kod:
:check1
wait 0
if
 0AB0:  key_pressed 0x31 //klawisz 1
jf @check1
  1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(7, -1450.047, 2592.713, 55.8359)
  2@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(29, 1365.068, 249.947, 19.5669)
  3@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 1552.463, -1675.474, 16.1953)

:check2
wait 0
if
 0AB0:  key_pressed 0x32 //klawisz 2
jf @check2
  Marker.Disable(1@)
  Marker.Disable(2@)
  Marker.Disable(3@)

Jak chcesz mieć wyłączanie i włączanie ustawione pod inne klawisze to sobie luknij na ten spisz http://www.kbdedit.com/manual/low_level_vk_list.html
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Nie do końca o to chodziło. Chciałem żeby do tamtych warunków były dodane te nowe, czyli żeby ikonki pojawiały się podczas nieaktywnych misji i wciśnięcia klawisza 1, a żeby znikały gdy misja jest aktywna, lub wciśnięty zostanie klawisz 2.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Można zrobić to i 'brzydkim' sposobem, ale najlepiej będzie trochę przebudować skrypt:

Kod:
{$CLEO}
0A95: enable_thread_saving

while 
true
    0001: wait 125 ms
    if
        
0@ == 0
    then
        
if and
            
0AB0:  key_pressed 49       // 1

            $ONMISSION == 0
        then
            
1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(7, -1450.047, 2592.713, 55.8359)
            2@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(29, 1365.068, 249.947, 19.5669)
            3@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 1552.463, -1675.474, 16.1953)
            [...]
            0@ = 1
        end
    
else
        if 
or
            0AB0:  key_pressed 50   // 2

            $ONMISSION == 1
        then
            
Marker.Disable(1@)
            Marker.Disable(2@)
            Marker.Disable(3@)
            [...]
            0@ = 0
        end
    
end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Wielkie dzięki, jak zwykle wszystko działa jak trzeba. Temat do zamknięcia
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG