Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 5 Dołączył: 2011-10-29
#
Witam ostatnio po głowie chodził mi pewien pomysł na moda do GTA SA, mod ten ma opowiadać całą historię Son-goku od czasu przybycia Raditza na ziemię (sayian saga) do czasu pojawienia się BUU (włącznie). GTA wybrałem dlatego ze moim zdaniem ma bardzo duże możliwości które chciał bym wykorzystać w modzie(między innymi ćwiczenia które zwiększać będą umiejętności naszego bohatera, czy np.latanie).Problem polega jednak na tym, że praktycznie żaden większy projekt nie ma racji bytu bez odpowiedniej ekipy która by nad nim pracowała, dlatego jeśli ktokolwiek z was ma jakieś pojęcie o teksturowaniu, modelowaniu czy pisaniu skryptów do GTA i ma trochę czasu by poświecić go na tworzenie moda do tej gry, to wdzięczny bym był jeśli byście napisali o tym pod tematem :)

Z góry dzięki za pomoc i liczę na wasze wsparcie.

PS.
Nie jestem jednak pewien co do możliwości silnika fizycznego i graficznego w GTA więc jeśli ktoś tworzył bądź tworzy jakieś modyfikacje i ma o tym pojęcie to z chęcią bym wysłuchał opinii kogoś bardziej doświadczonego.

Stworzyłem już kilka modeli głównie pojazdy, niestety na razie bez tekstur ale z czasem mam nadzieje jeszcze coś dorobić

http://img4.imageshack.us/img4/7863/dbmod

Opinie na temat mojego pomysłu i możliwości jego realizacji też są mile widziane.
Jeśli chcecie więcej screenów pisać :)
Postów: 552 Dołączył: 2009-11-29
#
Pomysł całkiem dobry jednak dość długotrwały
nie wiecz czy dobrze zrozumialem ale chodzi ci o przekształcenie świata GTA SA na świat z DRAGON BALL..??
łacznie ze wszystkimi postaciami , modelami i fabułą jaka była w komksach i bajkach..??
jeśli tak to moge się dołączyć do tego projektu,

___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb

https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1

https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5

Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Nie jestem jednak pewien co do możliwości silnika fizycznego i graficznego w GTA więc jeśli ktoś tworzył bądź tworzy jakieś modyfikacje i ma o tym pojęcie to z chęcią bym wysłuchał opinii kogoś bardziej doświadczonego.
Silnik gry ma bardzo dużo możliwości. Możesz zmienić w zasadzie wszystko co tylko chcesz i to tak że jak by ktoś widział twój mod pierwszy raz i nie siedział w tematyce gta to by się nie zorientował że to jest mod do gta sa, myślał by że to jakaś inna gra. Teoretycznie możesz też dodawać funkcje do gry, których wcześniej nie były w niej zamontowane. Wystarczy się po przyglądać już istniejącym modom a zobaczysz że z tą grą można robić cuda.
Postów: 5 Dołączył: 2011-10-29
#
Czyli jednak dobrze wybrałem :) bo chciałem zmienić w grze praktycznie wszystko mapę świata, animacje, modele, itp. Jak się uzbiera ekipa to się zobaczy jeszcze co z tego wyniknie :)

A i mam jeszcze takie pytanie nie wiecie może czy jest jakieś ograniczenie co do polygonów na modelu ??
I czy istnieje możliwość zrobienia przewijania mapy chodzi mi o to ze jak dojdziemy do końca to przejdziemy na początek co dało by efekt kuli ??
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
brolly napisał(a):

Czyli jednak dobrze wybrałem :) bo chciałem zmienić w grze praktycznie wszystko mapę świata, animacje, modele, itp. Jak się uzbiera ekipa to się zobaczy jeszcze co z tego wyniknie :)

A i mam jeszcze takie pytanie nie wiecie może czy jest jakieś ograniczenie co do polygonów na modelu ??
I czy istnieje możliwość zrobienia przewijania mapy chodzi mi o to ze jak dojdziemy do końca to przejdziemy na początek co dało by efekt kuli ??


1. Ja bym nie przekraczał stu tysięcy trójkątów. Powyżej tego na słabszych kompach SA już ścina (na mocniejszych też).
2. Płynne przejście - nie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wydaje mi się że można by było ustawić teleporty w postaci czekpontów na kocu mapy umieścić i by przenosiło postać na jej początek gdyby się tam znalazła. Druga opcja to umieszczenie obiektów również na końcu mapy (tyle że te obiekty musiały by być dodane poprzez skrypt) i gdy postać by kolidowała z nimi to by się teleportowała tak jak w pierwszym przypadku.
Postów: 5 Dołączył: 2011-10-29
#
Też własnie o tym myślałem ale to spowoduje chyba ze za każdym razem jak postać zbliży cię do krawędzi gra zacznie wczytywać a ja wolałbym żeby to było dynamiczne przejście no ale jeszcze się zobaczy :)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG