Postów:
1
Dołączył:
2012-04-26
Napisano dnia: 2012-04-26 16:54:51
Siema czemu jak zdejme jetpacka to tworzy naokoło mnie ich kilka?
Cytat:
:a
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @a
0AB0: key_pressed 96
else_jump @a
07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
jump @a
Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-05-03 09:57:13
Ja bym na Twoim miejscu zrobił dwie pętle, tak jak to zrobiłem ja. Sprawdź czy działa, sorry, że tak późno.
Kod:
:a
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @a
:b
wait 0
if
0AB0: key_pressed 96
jf @b
07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
jump @b
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-05-03 12:41:34
Odpowiedź jest prosta, 0AB0 wyłapuje wciśnięcie kilka - kilkanaście razy (SCM iteruje dość szybko), i dlatego tak jest.
Poprawny, pełny skrypt:
Kod:
{
$CLEO}
0000: JETPACK
while true
0001: wait 0 ms
if
0256: player 0 defined
then
if
0AB0: key_pressed 96
then
07A7: put_jetpack_on_actor
$PLAYER_ACTOR
while 0AB0: key_pressed 96
0001: wait 0 ms
end
end
end
end
___________________
Moderator