Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1 Dołączył: 2012-04-26
#
Siema czemu jak zdejme jetpacka to tworzy naokoło mnie ich kilka?

Cytat:
:a
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @a
0AB0: key_pressed 96
else_jump @a
07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
jump @a
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Ja bym na Twoim miejscu zrobił dwie pętle, tak jak to zrobiłem ja. Sprawdź czy działa, sorry, że tak późno.

Kod:
:a
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @a



:b
wait 0
if
0AB0: key_pressed 96
jf @b

07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
jump @b
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Odpowiedź jest prosta, 0AB0 wyłapuje wciśnięcie kilka - kilkanaście razy (SCM iteruje dość szybko), i dlatego tak jest.

Poprawny, pełny skrypt:

Kod:
{$CLEO}
0000: JETPACK

while 
true
    0001: wait 0 ms
    if
        
0256:   player 0 defined
    then
        
if
            0AB0:  key_pressed 96
        then
            
07A7: put_jetpack_on_actor $PLAYER_ACTOR
            
            while 
0AB0:  key_pressed 96     // Ten kawałek nie pozwoli pójść dalej, dopóki nie puścisz klawisza

                0001: wait 0 ms
            end
        
end
    end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG