Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mam taki problem. Skrypt który napisałem wyskakuje błąd "Nie wysyłaj". Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by http://gtag.gtagaming.com/opcode-database on 2.4.2012

{$VERSION 3.1.1000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 1000 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#BMYBE)
Model.Load(#BMYDJ)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#HMYRI)
Model.Load(#VLA3)

:NONAME_57
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
   Model.Available(#NRG500)
   Model.Available(#BMYBE)
   Model.Available(#BMYDJ)
   Model.Available(#WMYDRUG)
   Model.Available(#WMYJG)
   Model.Available(#HMYRI)
   Model.Available(#VLA3) 
else_jump @NONAME_57 
1@ = Actor.Create(CivMale, #HMYRI, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
2@ = Actor.Create(CivMale, #VLA3, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
3@ = Actor.Create(CivMale, #WMYJG, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
4@ = Actor.Create(CivMale, #WMYDRUG, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
5@ = Actor.Create(CivMale, #BMYDJ, 2421.04, -1653.0, 13.24688)
6@ = Actor.Create(CivMale, #BMYBE, 2421.04, -1653.0, 13.24688)


:NONAME_402
wait 0 
if 
   Model.Available(#HMYRI)
else_jump @NONAME_402 
    00A5: 7@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1391.581 13.2086
    00A5: 8@ = create_car #ELEGY at 1876.9372 -1378.0522 13.2019
    00A5: 9@ = create_car #NRG500 at 1877.884 -1379.9442 13.1263 
    00A5: 10@ = create_car #NRG500 at 1878.8687 -1381.8873 13.1255
    00A5: 11@ = create_car #NRG500 at 1880.4116 -1385.3963 13.1299 
    00A5: 12@ = create_car #NRG500 at 1879.6411 -1383.483 13.1299
    00A5: 13@ = create_car #NRG500 at 1881.0219 -1387.3934 13.1289 
   
:petla
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
else_jump @petla
Car.Angle(9@) = 280.145
Car.Angle(10@) = 279.346
Car.Angle(11@) = 282.073
Car.Angle(12@) = 288.22
Car.Angle(13@) = 284.061
Car.Angle(7@) = 344.136
Car.Angle(8@) = 180.136
wait 100
036A: put_actor 1@ in_car 7@
036A: put_actor 2@ in_car 8@
036A: put_actor 3@ in_car 9@
036A: put_actor 4@ in_car 10@
036A: put_actor 5@ in_car 11@
036A: put_actor 6@ in_car 12@ 


0A93: end_custom_thread
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W folderze cleo(główny katalog gta sa) jest plik z końcówką nazwa_twojego_pliku_cleo.txt. Weź go otwórz przez dowolny notatnik i wklej kod z tego plik tutaj. To jest ten sam kod co podałeś tylko nie rozkodowany. Taki kod po po prostu łatwiej się czyta.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by http://gtag.gtagaming.com/opcode-database on 2.4.2012

{$VERSION 3.1.1000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 1000 
if 
    Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#BMYBE)
Model.Load(#BMYDJ)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#HMYRI)
Model.Load(#VLA3)

:NONAME_57
wait 100 
if 
    Model.Available(#ELEGY)
    Model.Available(#NRG500)
    Model.Available(#BMYBE)
    Model.Available(#BMYDJ)
    Model.Available(#WMYDRUG)
    Model.Available(#WMYJG)
    Model.Available(#HMYRI)
    Model.Available(#VLA3) 
else_jump @NONAME_57 
1@ = Actor.Create(CivMale, #HMYRI, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
2@ = Actor.Create(CivMale, #VLA3, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
3@ = Actor.Create(CivMale, #WMYJG, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
4@ = Actor.Create(CivMale, #WMYDRUG, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
5@ = Actor.Create(CivMale, #BMYDJ, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)
6@ = Actor.Create(CivMale, #BMYBE, 1880.4116, -1385.3963, 13.1299)


:NONAME_402
wait 0 
if 
   Model.Available(#HMYRI)
else_jump @NONAME_402 
    00A5: 7@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1391.581 13.4086
    00A5: 8@ = create_car #ELEGY at 1876.9372 -1378.0522 13.4019
    00A5: 9@ = create_car #NRG500 at 1877.884 -1379.9442 13.3263 
    00A5: 10@ = create_car #NRG500 at 1878.8687 -1381.8873 13.3255
    00A5: 11@ = create_car #NRG500 at 1880.4116 -1385.3963 13.3299 
    00A5: 12@ = create_car #NRG500 at 1879.6411 -1383.483 13.3299
    00A5: 13@ = create_car #NRG500 at 1881.0219 -1387.3934 13.3289 
   
:petla
wait 100 
if 
   Model.Available(#ELEGY)
else_jump @petla
Car.Angle(9@) = 280.145
Car.Angle(10@) = 279.346
Car.Angle(11@) = 282.073
Car.Angle(12@) = 288.22
Car.Angle(13@) = 284.061
Car.Angle(7@) = 344.136
Car.Angle(8@) = 180.136
wait 100
036A: put_actor 1@ in_car 7@
036A: put_actor 2@ in_car 8@
036A: put_actor 3@ in_car 9@
036A: put_actor 4@ in_car 10@
036A: put_actor 5@ in_car 11@
036A: put_actor 6@ in_car 12@ 


0A93: end_custom_thread

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Z tym skryptem to mi nie o to chodziło ale nie ważne. Co do samego skryptu to miałeś źle potworzone pętle. Powinno być coś takiego:

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:petla1
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

Model.Load(#ELEGY)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#BMYBE)
Model.Load(#BMYDJ)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#HMYRI)
Model.Load(#VLA3)

:petla2
wait 0
if and
Model.Available(#ELEGY)
Model.Available(#NRG500)
Model.Available(#BMYBE)
Model.Available(#BMYDJ)
Model.Available(#WMYDRUG)
Model.Available(#WMYJG)
Model.Available(#HMYRI)
Model.Available(#VLA3)
jf @petla2

00A5: 7@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1391.581 13.2086
00A5: 8@ = create_car #ELEGY at 1879.721 -1378.0522 13.2019
00A5: 9@ = create_car #NRG500 at 1879.721 -1379.9442 13.1263 
00A5: 10@ = create_car #NRG500 at 1879.721 -1381.8873 13.1255
00A5: 11@ = create_car #NRG500 at 1879.721 -1385.3963 13.1299 
00A5: 12@ = create_car #NRG500 at 1879.721 -1383.483 13.1299
00A5: 13@ = create_car #NRG500 at 1879.721 -1387.3934 13.1289 

Car.Angle(7@) = 270.0
Car.Angle(8@) = 270.0
Car.Angle(9@) = 270.0
Car.Angle(10@) = 270.0
Car.Angle(11@) = 270.0
Car.Angle(12@) = 270.0
Car.Angle(13@) = 270.0

0129: 14@ = create_actor_pedtype 4 model #HMYRI in_car 7@ driverseat
0129: 15@ = create_actor_pedtype 4 model #VLA3 in_car 8@ driverseat
0129: 16@ = create_actor_pedtype 4 model #WMYJG in_car 9@ driverseat
0129: 17@ = create_actor_pedtype 4 model #WMYDRUG in_car 10@ driverseat
0129: 18@ = create_actor_pedtype 4 model #BMYDJ in_car 11@ driverseat
0129: 19@ = create_actor_pedtype 4 model #BMYBE in_car 12@ driverseat 

0A93: end_custom_thread


Jeżeli tworzysz postacie od razu w pojeździe to zamiast spawnować je najpierw w danym miejscu i potem wsadzać do samochodu to można użyć tego opcodu
Kod:
0129: 14@ = create_actor_pedtype 4 model #HMYRI in_car 7@ driverseat

Powoduje on że goście od razu spawnują się w samochodzie.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG