Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2012-02-01 18:30:31
Mam własny obiekt o nazwie kamien.dff i jak użyć go w skrypcie by ten po załadowaniu spadł na ziemię? i jakim obcodem go stworzyć i załadować.
Napisałem coś takiego ale zamiast mojego obiektu jest ta ikona informacji taki żółte i.
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
Model.Load(#kamien)
038B: load_requested_models
0107: $obiekt = create_object #kamien at -288.9211 -1672.494 15.0
0A93: end_custom_thread
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-02-02 02:24:53
Jeżeli tworzysz obiekty w grze po przez cleo to najlepiej przy tworzeniu podawaj ich ID a nie nazwę(dziwne że ci SB pozwolił w ogóle takie coś skompilować). A jaki dany obiekt ma ID możesz sprawdzić po przez map edytor.
Co do spadającego kamienia to chodzi ci o to żeby on się zachowywał jak te oryginalne kamienie w grze?
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2012-02-02 18:13:13
A w grze są jakieś kamienie? Chciałem zrobić by kamień pojawił się ileś tam nad ziemią i spadł
___________________
Postów:
109
Dołączył:
2009-04-25
Napisano dnia: 2012-02-03 01:42:40
Supra, tak, w grze są kamienie, na przykład w misji, dodatkowej bodajże, w której musiałeś spychaczem zepchnąć kamienie ze zboczy kopalni przy Las Venturas.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2012-02-03 17:06:03
A no tak. Zapomniałem. A jaki jest ich ID ?.
U jak w map edytorze znaleźć ten ID? Chciałem stożyć też palmę i odpaliłem map editor i poszukałem palmy i tam ID był 620 i wpisałem go zamiast kamień ale nadal jest ten znak zapytania.
___________________