Napisano dnia: 2012-01-17 20:33:57
Witam was serdecznie, chcę dodać sobie efekt particle do auta. Jest tylko warunek, że auto musi jechać z odpowiednią prędkością. I ma to być wtedy, kiedy inny skrypt ma to ustawione. Tu jest mój kod do efektu:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:EFFECT_1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @EFFECT_1
:EFFECT_2
wait 10
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #ELEGY
jf @EFFECT_2
:odczytaj
0AB4: 0@ = var 100
:EFFECT_3
wait 10
if
0@ = 1
jf @EFFECT_3
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car
:spend
02E3: 2@ = car 1@ speed
:EFFECT_4
wait 10
if and
1@ < 43
1@ > 36
jf @spend
:particle
066C: 6@ = attach_particle "CEMENT" to_car 1@ with_offset 0.0 -4.4 0.0 rotation 0.0 -1.0 0.0 type 1
064C: make_particle 6@ visible
:EFFECT_5
wait 10
if
0@ = 0
jf @spend
wait 2500
jump @EFFECT_2
0A93: end_custom_thread
Aby komunikować się między skryptami, w tym pierwszym w odpowiednim momencie ustawiłem coś takiego:
Jednak mimo iż się rodzpędzam, to jednak efekt się nie pokazuje. O co kaman?
Tu zasada działania mojego skryptu:
Naciskam klawisz, w 1 skrypcie ustawia się zmienna globalna, drugi sprawdza czy jest aktywna, jeżeli jest to wtedy ustawia efekt, efekt ma być tylko wtedy, jeśli prędkość jest większa niż 35.0 i mniejsza niż 43.0, jeżeli zmienna globalna ma wartość 0, albo nie ma żądanej prędkośći, efekt nie działa.
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:EFFECT_1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @EFFECT_1
:EFFECT_2
wait 10
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #ELEGY
jf @EFFECT_2
:odczytaj
0AB4: 0@ = var 100
:EFFECT_3
wait 10
if
0@ = 1
jf @EFFECT_3
03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car
:spend
02E3: 2@ = car 1@ speed
:EFFECT_4
wait 10
if and
1@ < 43
1@ > 36
jf @spend
:particle
066C: 6@ = attach_particle "CEMENT" to_car 1@ with_offset 0.0 -4.4 0.0 rotation 0.0 -1.0 0.0 type 1
064C: make_particle 6@ visible
:EFFECT_5
wait 10
if
0@ = 0
jf @spend
wait 2500
jump @EFFECT_2
0A93: end_custom_thread
Aby komunikować się między skryptami, w tym pierwszym w odpowiednim momencie ustawiłem coś takiego:
Kod:
0AB3: var 100 = 1
Jednak mimo iż się rodzpędzam, to jednak efekt się nie pokazuje. O co kaman?
Tu zasada działania mojego skryptu:
Naciskam klawisz, w 1 skrypcie ustawia się zmienna globalna, drugi sprawdza czy jest aktywna, jeżeli jest to wtedy ustawia efekt, efekt ma być tylko wtedy, jeśli prędkość jest większa niż 35.0 i mniejsza niż 43.0, jeżeli zmienna globalna ma wartość 0, albo nie ma żądanej prędkośći, efekt nie działa.