Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam was serdecznie, chcę dodać sobie efekt particle do auta. Jest tylko warunek, że auto musi jechać z odpowiednią prędkością. I ma to być wtedy, kiedy inny skrypt ma to ustawione. Tu jest mój kod do efektu:
Kod:

{$CLEO .cs}
0000: NOP

:EFFECT_1
wait 10
if
 Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @EFFECT_1

:EFFECT_2
wait 10
if
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #ELEGY
jf @EFFECT_2

:odczytaj
0AB4: 0@ = var 100


:EFFECT_3
wait 10
if
0@ = 1
jf @EFFECT_3

03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car

:spend
02E3: 2@ = car 1@ speed

:EFFECT_4
wait 10
if and
1@ < 43
1@ > 36
jf @spend

:particle
066C: 6@ = attach_particle "CEMENT" to_car 1@ with_offset 0.0 -4.4 0.0 rotation 0.0 -1.0 0.0 type 1
064C: make_particle 6@ visible 

:EFFECT_5
wait 10
if
0@ = 0
jf @spend

wait 2500

jump @EFFECT_2

0A93: end_custom_thread


Aby komunikować się między skryptami, w tym pierwszym w odpowiednim momencie ustawiłem coś takiego:
Kod:
0AB3: var 100 = 1


Jednak mimo iż się rodzpędzam, to jednak efekt się nie pokazuje. O co kaman?

Tu zasada działania mojego skryptu:
Naciskam klawisz, w 1 skrypcie ustawia się zmienna globalna, drugi sprawdza czy jest aktywna, jeżeli jest to wtedy ustawia efekt, efekt ma być tylko wtedy, jeśli prędkość jest większa niż 35.0 i mniejsza niż 43.0, jeżeli zmienna globalna ma wartość 0, albo nie ma żądanej prędkośći, efekt nie działa.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Procedura odczytaj wywoływana jest tylko raz, a później sprawdzasz cały czas tą samą wartość. Zmień ten fragment:
Kod:
:EFFECT_3
wait 
10
if
0@ = 1
jf 
@EFFECT_3


na

Kod:
:EFFECT_3
wait 
10
if
  
0@ = 1
jf 
@odczytaj

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
MakG napisał(a):

na

Kod::EFFECT_3
wait 10
if
  0@ = 1


A raczej na

Kod:
:EFFECT_3
wait 
0
if
0@ == 1
jf 
@odczytaj


SCM to nie BASIC :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dalej nie działa, w tym pierwszym jest na 100% dobrze napewno.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Dlaczego w procedurze EFECT_4 sprawdzasz wartości zmiennej 1@, która jest uchwytem samochodu gracza? Zmień na 2@, a wartości prędkości zmień na liczby zmiennoprzecinkowe.

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Ech, dalej nic nie ma. Już nie wiem co to może być.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W EFFECT_5 masz błąd, powinien być podwójny znak równości, przy czymś takim efekt particle jest tworzony conajmniej 1000 razy na sekundę, a ty musisz go uruchomić tylko raz. Poza tym, po co dałeś to sprawdzenie? W pierwszym skrypcie ustawiasz zmienną CLEO z powrotem na 0?

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Tak, ustawiam go z powrotem na 0, gdyż ma on być tylko wtedy, kiedy ten pierwszy ma tę wartość na 1.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zmień to:
Kod:

:EFFECT_5
wait 
10
if
0@ = 0
jf 
@spend


na to:

Kod:

:EFFECT_5
wait 
10
0AB4: 0@ = var 100

if
0@ == 0
jf 
@EFFECT_5

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG