Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To jest zdekompilowany skrypt, a nie kod źródłowy, od którego zacząłeś. Nie chce mi się tego analizować, wklej kod, który jest czytelny.

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
I pozbądź się zmiennych globalnych.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 

0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 1449.842 -2286.0 13.546 

// lduje modele
Model.Load(#BUS)
Model.Load(#HMORI)
038B: load_requested_models 


:NONAME_71
wait 0 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1449.842 -2286.0 radius 5.0 5.0 
else_jump @NONAME_71 
 Marker.Disable($630)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

// przyciemnia obraz
fade 0 1500
:Przyciemnia
wait 10
if
816B: fading
jf @Przyciemnia


// tworzy autobus
3@ = Car.Create(#BUS, 1401.7972, -2315.6133, 14.089)
Car.Angle(3@) = 180.0
0229: set_car 3@ primary_color_to 2 secondary_color_to 1 

// tworzy pracodawce
009A: 4@ = create_actor_pedtype 4 model #HMORI at 1404.4778 -2320.6782 13.5469 
actor.Angle(4@) = 130
// wsadza gracza do autobusu
036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car 3@
02A3: enable_widescreen 1
// wlacza kut scenke
Camera.SetPosition(1416.8616, -2333.5396, 20.1478, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(1401.7972, -2315.6133, 14.089, 2)
0570: $631 = create_asset_radar_marker_with_icon 56 at 1004.900 1374.1259 10.7777
wait 3000
fade 1 1500
:Rozjasnia2
wait 10
if
816B: not fading
jf @Rozjasnia2
 wait 3000
054C: use_GXT_table 'BUS' 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
wait 3000 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 3000 flag 1
wait 3000  
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT3' time 3000 flag 1 
wait 3000 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT4' time 3000 flag 1 
wait 3000
Marker.Disable($631)
// przyciemnia obraz
fade 0 1500
:Przyciemnia2
wait 10
if
816B: fading
jf @Przyciemnia2
wait 1
Camera.Restore
wait 3000
fade 1 1500
:Rozjasnia
wait 10
if
816B: not fading
jf @Rozjasnia
wait 1000
02A3: enable_widescreen 0
wait 2000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT5' time 3000 flag 1
0570: $632 = create_asset_radar_marker_with_icon 56 at 1633.7423 -1842.5188 25.9459 
 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
 // sprawdza czy gracz jest na autostradzie 
 :autost
wait 0 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 1633.7423 -1842.5188 radius 30.0 30.0 
else_jump @autost
Marker.Disable($632)
// akcje w trakcie punktu pierwszego
wait 1000

00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT6' time 3000 flag 1                                                        
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT7' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT8' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT9' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT10' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT11' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT12' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT13' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT14' time 3000 flag 1
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT15' time 3000 flag 1
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT16' time 3000 flag 1 
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT17' time 3000 flag 1
wait 3000
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT18' time 3000 flag 1
wait 10000 
//predkosc

:petla
while true
  wait 0
  if
wait 0 
02E3: 15@ = car 3@ speed 
if 
   not 15@ >= 14.0
  then
020B: explode_car 3@
jump @punkt
  end

  if
0117: player $PLAYER_CHAR wasted
  then
020B: explode_car 3@
    jump @koniec
  end

  if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2647.58 922.4301 radius 5.0 5.0
  then
Marker.Disable($633)
    jump @punkt
  end
end

wait 1000
jump @petla

:punkt
Car.DriveTo(3@, 2267.055, 2626.407, 6.7576)
//cut scenka
fade 0 1500 

:NONAME_945
wait 10 
if 
   not fading 
jf @NONAME_945 
wait 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
wait 1 
wait 3000 
fade 1 1500 

:NONAME_989
wait 10 
if 
   not fading 
jf @NONAME_989 
Camera.SetPosition(2321.443, -1026.424, 1053.211, 0.0, 0.0, 0.0)
5@ = Actor.Create(CivMale, #SWAT, 2319.255, -1022.301, 1050.211)
6@ = Actor.Create(CivMale, #SWAT, 2319.271, -1020.915, 1050.211)
7@ = Actor.Create(CivMale, #SWAT, 2318.822, -1018.498, 1050.211)
Actor.Angle(5@) = 358.0
Actor.Angle(6@) = 178.0
Actor.Angle(7@) = 178.0
Camera.OnPed(6@, 12, 12)
wait 2000 
0605: actor 6@ perform_animation_sequence "BARCUSTOM_LOOP" IFP_file "BAR" 4.0 loop 1 0 0 0 time 10000 // versionA 
0605: actor 1@ perform_animation_sequence "PRTIAL_GNGTLKH" IFP_file "GANGS" 4.0 loop 1 0 0 0 time 10000 // versionA 
 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
:koniec
wait 0
if
020B: explode_car 3@
Marker.Disable($633)
03CD: disable_car 3@ stuck_check 

jump @NONAME_2

0A93: end_custom_thread 

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
I jak pomożesz MakG?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zamień
Kod:
:koniec
wait 
0
if
020B: explode_car 3@
Marker.Disable($633)
03CD: disable_car 3@ stuck_check 


na

Kod:
:koniec
Marker.Disable($633)
03CD: disable_car 3@ stuck_check


Ten if nie wiem, po co tam był, skoro nic nie sprawdzałeś...

___________________
Administrator
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG