Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie do czego służą te opcody:
1
Kod:
0085: 13@ = 12@ // (int)

2
Kod:
008B: 3@ = $CURRENT_TIME_IN_MS2 // (int)

3
Kod:
0025: 3@ > 6@ // (float)

4
Kod:
005A: 3@ += 1@ // (int)

5
Kod:
08B9: test 239@ bit 216@

6
Kod:
08BF: set 54@ bit 49@
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zastanawiam się, co jest trudnego w pierwszych czterech opcodach? To matematyka, którą wprowadzają w pierwszej klasie podstawówki.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pierwsze dwa to zwykłe przypisanie zmiennej do zmiennej, czyli zmienna A otrzyma wartość zmiennej B.
Kolejne dwa to zwykła matematyka - porównywanie wartości i dodawanie.

Jeżeli przy opcodzie jest dopisane
// (int) - to chodzi o liczbę całkowitą
// (float) - chodzi o liczbę zmiennoprzecinkową

Ostatnie dwa dotyczą bitów - Silent je opisze w naszej bazie.

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Opisałem opcody z bitami. Opcodów z normalną matmą naprawdę nie ma sensu opisywać.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG