Napisano dnia: 2011-11-16 17:22:20
Nie, nie o to.
Napisałem prosty skrypt by sprawdzić działanie tego kodu na sprawdzenie prędkości.
Niezależnie czy jadę 20 czy 200 to auto i tak wybucha. Podałem wartość 100 , ale mi się wydaje, że to trzeba podać inną by odpowiadała że czywistej w grze tak jak jest to z czasem 1000 to sekunda.
Napisałem prosty skrypt by sprawdzić działanie tego kodu na sprawdzenie prędkości.
Kod:
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
Model.Load(#GREENWOO)
038B: load_requested_models
3@ = Car.Create(#GREENWOO, 2288.79, -1673.199, 14.3883)
Car.Angle(3@) = 358.2751
0229: set_car 3@ primary_color_to 2 secondary_color_to 1
:NONAME_22
wait 0
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #GREENWOO 3@
jf @NONAME_22
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0
:NONAME_71
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0
jf @NONAME_71
:sprawdz
wait 0
02E3: 188@ = car 3@ speed
if
188@ > 100.0
jf @sprawdz
020B: explode_car 3@
0A93: end_custom_thread
//-------------MAIN---------------
Model.Load(#GREENWOO)
038B: load_requested_models
3@ = Car.Create(#GREENWOO, 2288.79, -1673.199, 14.3883)
Car.Angle(3@) = 358.2751
0229: set_car 3@ primary_color_to 2 secondary_color_to 1
:NONAME_22
wait 0
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #GREENWOO 3@
jf @NONAME_22
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0
:NONAME_71
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0
jf @NONAME_71
:sprawdz
wait 0
02E3: 188@ = car 3@ speed
if
188@ > 100.0
jf @sprawdz
020B: explode_car 3@
0A93: end_custom_thread
Niezależnie czy jadę 20 czy 200 to auto i tak wybucha. Podałem wartość 100 , ale mi się wydaje, że to trzeba podać inną by odpowiadała że czywistej w grze tak jak jest to z czasem 1000 to sekunda.
___________________