Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie, nie o to.
Napisałem prosty skrypt by sprawdzić działanie tego kodu na sprawdzenie prędkości.
Kod:
 {$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
Model.Load(#GREENWOO)
038B: load_requested_models 
3@ = Car.Create(#GREENWOO, 2288.79, -1673.199, 14.3883)
Car.Angle(3@) = 358.2751
0229: set_car 3@ primary_color_to 2 secondary_color_to 1

:NONAME_22
wait 0 
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #GREENWOO 3@
jf @NONAME_22
 
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0 
:NONAME_71
wait 0 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0 
jf @NONAME_71 
  :sprawdz
  wait 0
  02E3: 188@ = car 3@ speed

  if
    188@ > 100.0
jf @sprawdz
  020B: explode_car 3@
  
  0A93: end_custom_thread 

Niezależnie czy jadę 20 czy 200 to auto i tak wybucha. Podałem wartość 100 , ale mi się wydaje, że to trzeba podać inną by odpowiadała że czywistej w grze tak jak jest to z czasem 1000 to sekunda.

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W zwykłych wątkach używa się tylko zmiennych 0@ - 33@ (z czego dwie ostatnie to timery). Dziwne, że Sanny nie wywalił ostrzeżenia o tym.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Chodzi Ci o to @188? No tak wywalił i zmieniłem na 20 ale i tak to samo jest

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG