Napisano dnia: 2011-11-13 14:57:03
Do momentu wyświetlenia tekstu jest wszytko oki ale gdy ma się wyświetlić tekst to się nic nie dzieje. Nie wyświetla się. Nie tworzy ikony itd.
Kod:
{$CLEO .cs}
// definjuje
:NONAME_2
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2
thread 'MAIN'
// modele
0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood
038B: load_requested_models
// Ustawia gwiazdki i miejsce restartu
01F0: set_max_wanted_level_to 0
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0 // gdy zginiemy tu sie pojawimy
:MISJA
thread 'MISJA'
// tworzy marker i ikone
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
// sprwdza czy gracz jest w danym markerze
:marker
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2288.7903 -1673.1986 14.3883 radius 3.0 3.0 3.0
jf @marker
// Tworzenie pojazdu
00A5: 3@ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car 3@ z_angle_to 358.2751
0229: set_car 3@ color_to 2 1
//wsadza gracza za kolko
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 3@ driverseat
// dalszy kod
:NONAME_22
wait 0
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model 3@
jf @NONAME_22
wait 0
// wyswietla tekst
054C: use_GXT_table 'bus'
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 10000 flag 1
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0
:NONAME_71
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0
jf @NONAME_71
Camera.SetPosition(2215.0, 2495.0, 17.0, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(2202.0, 2475.0, 11.0, 2)
wait 1000
Camera.Restore
end_thread
// definjuje
:NONAME_2
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2
thread 'MAIN'
// modele
0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood
038B: load_requested_models
// Ustawia gwiazdki i miejsce restartu
01F0: set_max_wanted_level_to 0
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0 // gdy zginiemy tu sie pojawimy
:MISJA
thread 'MISJA'
// tworzy marker i ikone
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
// sprwdza czy gracz jest w danym markerze
:marker
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2288.7903 -1673.1986 14.3883 radius 3.0 3.0 3.0
jf @marker
// Tworzenie pojazdu
00A5: 3@ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car 3@ z_angle_to 358.2751
0229: set_car 3@ color_to 2 1
//wsadza gracza za kolko
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 3@ driverseat
// dalszy kod
:NONAME_22
wait 0
if and
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model 3@
jf @NONAME_22
wait 0
// wyswietla tekst
054C: use_GXT_table 'bus'
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 10000 flag 1
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 9 at 2202.0 2475.0 11.0
:NONAME_71
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2202.0 2475.0 radius 11.0 10.0
jf @NONAME_71
Camera.SetPosition(2215.0, 2495.0, 17.0, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(2202.0, 2475.0, 11.0, 2)
wait 1000
Camera.Restore
end_thread
___________________