Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Działa tylko ominąłeś literę ,,c,, w jf @check.
A dlaczego marker jest od początku gry a gdy zacznie nas gonić policja to znika?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
No bo tak żeś sobie ustawił. Jak nie chcesz, by wyświetlanie markera zależało od ścigania przez policję, to usuń drugi warunek.

___________________
Administrator
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Co jest nie tak z tym skryptem:
Kod:
{$CLEO .cs}
:check
wait 10
if
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @check


:hasArrived
  wait 0
  if
    Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
jf @hasArrived

0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2489.897 -1669.733 13
:hasArrived2
wait 0
if
    00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0 
jf @hasArrived2


32@ = 0
:wait
  wait 0
  if
    32@ >= 5000
jf @wait

0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11 

:hasArrived3
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived3
0164: disable_marker $630

:hasArrived4
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived


0A93: end_custom_thread

Dodałem na końcu że jak nas nie goni policja to kasuje ikonę i przeskakuje do pętli pierwszej czyli :hasArrived. Wszystko jest oki do momentu przeskoczenia do pierwszej pętli. Kasuje ikonę ale od nowa skryptu nie rozpoczyna

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Jeśli chodzi ci o to, że po zakończeniu skryptu ma uruchomić się od nowa to wystarczy pomiędzy
Kod:
jf @hasArrived
a
Kod:
0A93: end_custom_thread
dodać
Kod:
jump @hasArrived

Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
No tak zrobiłem tu :
Kod:
:hasArrived4
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived


0A93: end_custom_thread

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Powiedz mi po co dwa razy sprawdzasz czy ma odpowiedni wanted level ?
Skorzystaj z tego skryptu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:check
wait 10
if
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @check


:hasArrived
  wait 0
  if
    Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
jf @hasArrived

0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2489.897 -1669.733 13
:hasArrived2
wait 0
if
    00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0 
jf @hasArrived2


32@ = 0
:wait
  wait 0
  if
    32@ >= 5000
jf @wait

0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11 

:hasArrived3
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived3
0164: disable_marker $630

jump @hasArrived

0A93: end_custom_thread


Usunąłem cały :hasArrived4.
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie wiedziałem jak w jednej pentli użyć by coś się zrobiło i jednocześnie przeskoczyło do innej.
Działa teraz.
A jak ustawić silę eksplozji?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie wiedziałem jak w jednej pętli użyć by coś się zrobiło i jednocześnie przeskoczyło do innej.
Działa teraz.
A jak ustawić silę eksplozji?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG