Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-26 12:06:45
Stoi jakieś auto i ma otwarte wszystkie drzwi wraz z klapą i maską. Z góry dzięki za pomoc
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-26 13:00:51
Spróbuj z tymi opcodami
Kod:
0657: car 35@ open_componentA 4
0905: set_door 111@ openable 1
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-26 13:16:42
Dzieki. A jak go dodawać do zaparkowanego pojazdu?? Ja nie kapuje tych skryptów
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-26 14:08:51
To przeczytaj tutoriale. Każdy pojazd, ped, obiekt itd. mają swój uchwyt (tj. są przypisane do zmiennej). Jeżeli stworzyłeś pojazd pod zmienną 35@, to odwołujesz się do niego w opcodach, które podał SabaruPL. W tym przypadku uchwyt do samochodu to pierwszy parametr.
// Edit: niedługo mnie szlag trafi z twoim nazwami tematów i opisami problemów. Naucz się poprawnie zadawać pytania, bo następne tematy przedstawione w ten sposób będą usuwane.
Jak mądrze zadawać pytania?
Tytuł tematu poprawiłem tym razem za ciebie, ale pamiętaj o tym.
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-29 13:59:04
Kod:
{$CLEO .cs}
0247: request_model #BANSHEE // Samochód Greenwood
038B: load_requested_models
// Pojazd
00A5: $WOZ = create_car #BANSHEE at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1
// Otworzenie czesci
0657: car $WOZ open_componentA 0
0657: car $WOZ open_componentA 2
end_thread
Działa ale gdy wychodzę z gry [koniec gry>tak] wywala mi błąd gtasa.exe
___________________
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-10-29 16:16:49
W CLEO nie używa się opcodu 004E (end_thread). Zamiast tego użyj 0A93.
I pozbądź się zmiennych globalnych.
___________________
Moderator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-31 19:07:47
Oki. Dzięki
___________________