Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-10-10 16:27:57
1. Jak w main.scm stworzyć tereny do przejmowania na mapie? Tak jak jest po misji ''Buldog''.
2. Jak zrobić aby na wybranym modelu pojawił się dźwięk gdy na niego wejdziemy np: chodzenia po trawie?
3. Czy da się sprawdzić pozycję gracza? Czyli czy stoi, czy kuca.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-10 19:51:39
od.2 Takie coś się robi np. przez edycje kolizji za pomocą programu CollEditor2. Krótki poradnik:
Otwierasz program i wczytujesz swoją kolizje. Następnie z dostępnych zakładek wybierasz face(1) i zaznaczasz teren(2) na którym chcesz posiać trawę. Potem przechodzisz jeszcze raz do zakładki face i ją przewijasz na duł aż odnajdziesz belkę o nazwie default(3), klikasz na nią i z menu wybierasz Grass(4). Z kolejnego menu wybierasz jaki rodzaj trawy chcesz zasiać no i w sumie tyle.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-11 14:53:15
1. Nie jestem pewien, co masz na myśli.
Wszystkie opcody związane z wojnami gangów.
2. Skorzystaj z opcodu
0179 do sprawdzenia, czy gracz koliduje z obiektem, a następnie odtwórz dźwięk:
Kod:
0AAC: $hMP3 = load_audiostream
"CLEO\playlist\1.mp3"
0AAD: set_mp3
$hMP3 perform_action 1
3. Tak, możesz sprawdzić, czy aktor kuca opcodem
0597:
Kod:
if
0597: actor
$PLAYER_ACTOR crouching
then
end
lub samo sprawdzenie, czy aktor stoi:
Kod:
if
8597: not actor
$PLAYER_ACTOR crouching
then
end
___________________
Administrator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-10-11 16:25:39
Dzięki wam. Opcode 0879 odpowiada za włączenie wojny gangów, a ja chce wiedzieć jak stworzyć na mapie np: czerwony prostokąt na Santa Maria Beach i jeśli tam wejdziemy w jakiś znacznik to zaczyna się wojna i jak wygram to zmienia się na mój kolor. I czy da się samem zaznaczyć teren na mapie?