Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-03 12:53:22
Znowu potrzebuję paru opcodes
1. Jak sprawdzić czy aktor pływa?
2. Jak zrobić aby samochód przyjeżdżał do gracza?(nie chodzi o to że tworzymy auto w konkretnym miejscu i każemy mu podążać do gracza tylko tak jak jest w taxi mod po zadzwonieniu po taxi przyjeżdża i zatrzymuje się obok gracza.)
3.Jak sprawdzić czy mamy kamizelkę kuloodporną?
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-03 22:07:38
Proszę o pomoc.. Odświeżam
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 22:33:50
1.
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/04AD
2. Odczytujesz pozycję gracza i szukasz najbliższej od niego drogi:
Kod:
00A0: store_actor
$PLAYER_ACTOR position_to
1@ 2@ 3@
02C1: store_to
4@ 5@ 6@ car_path_coords_closest_to
1@ 2@ 3@
00A7: car
10@ drive_to
4@ 5@ 6@
3.
Kod:
04DD: 0@ = actor
$PLAYER_ACTOR armour
if
0@ > 0
then
end
___________________
Administrator
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-03 22:45:11
wielkie dziękitylko jeszcze w drugim punkcie.. jak sworzyć samochód? znaczy gdzie
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 23:13:57
Jeżeli chcesz, żeby gracz trochę poczekał, to dodaj do współrzędnych XY jakąś wartość, np. 30.0 i ponownie wyszukaj najbliższej drogi, tym razem od nowo wyliczonej pozycji.
Kod:
00A0: store_actor
$PLAYER_ACTOR position_to
1@ 2@ 3@
02C1: store_to
4@ 5@ 6@ car_path_coords_closest_to
1@ 2@ 3@
1@ += 30.0
2@ += 30.0
02C1: store_to
7@ 8@ 9@ car_path_coords_closest_to
1@ 2@ 3@
00A5: 10@ = create_car #PONY at
7@ 8@ 9@
00A7: car
10@ drive_to
4@ 5@ 6@
___________________
Administrator
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-03 23:46:15
Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam