Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Znowu potrzebuję paru opcodes

1. Jak sprawdzić czy aktor pływa?
2. Jak zrobić aby samochód przyjeżdżał do gracza?(nie chodzi o to że tworzymy auto w konkretnym miejscu i każemy mu podążać do gracza tylko tak jak jest w taxi mod po zadzwonieniu po taxi przyjeżdża i zatrzymuje się obok gracza.)
3.Jak sprawdzić czy mamy kamizelkę kuloodporną?
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Proszę o pomoc.. Odświeżam
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/04AD
2. Odczytujesz pozycję gracza i szukasz najbliższej od niego drogi:
Kod:
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 1@ 2@ 3@
02C1: store_to 4@ 5@ 6@ car_path_coords_closest_to 1@ 2@ 3@

00A7: car 10@ drive_to 4@ 5@ 6@


3.
Kod:
04DD: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR armour
if
  
0@ > 0
then
  
// gracz ma kamizelkę

else
  
// gracz nie ma kamizelki

end

___________________
Administrator
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
wielkie dziękitylko jeszcze w drugim punkcie.. jak sworzyć samochód? znaczy gdzie
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli chcesz, żeby gracz trochę poczekał, to dodaj do współrzędnych XY jakąś wartość, np. 30.0 i ponownie wyszukaj najbliższej drogi, tym razem od nowo wyliczonej pozycji.

Kod:
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 1@ 2@ 3@
02C1: store_to 4@ 5@ 6@ car_path_coords_closest_to 1@ 2@ 3@

1@ += 30.0
2@ += 30.0
02C1: store_to 7@ 8@ 9@ car_path_coords_closest_to 1@ 2@ 3@

00A5: 10@ = create_car #PONY at 7@ 8@ 9@
00A7: car 10@ drive_to 4@ 5@ 6@

___________________
Administrator
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG